Thursday, March 1, 2012

Kene UBAH ni tapi... susahnyaaaa...... slow slow OK !






PERHATIAN kepada kaum wanita!! Jadikan kisah ini sebagai iktibar. Jangan bila dah mati baru nak delete gambar2 tu semua. Masa tu dah tak berguna dah. Kita tak tahu bila kita akan mati. Mungkin sekejap lagi, mungkin esok, mungkin tulat, wallahu'alam. Ambil langkah untuk delete gambar2 manja anda bermula sekarang, usah ditangguh-tangguh lagi. Bak kata pepatah, sediakan payung sebelum hujan.










Sumber : Facebook



Ada betul jugak artikel ni kan? Ai ler tu yang suka upload gambar di facebook or blog.. Ai ai ! *angkat tangan!!* Tapi setakat ni, tak de lagi gambar tak mendedahkan aurat ke apa ke.... tapi tak tahu la kalau orang yang melihat gambar kita, kita kata TAK SEKSI pun, tapi orang yang melihat kita boleh TERLIUR lak? Apa kes?  hihi ~ Tapi asal upload gambar je MEMANG dah tak boleh kan?? Adoiiii~~ Kene berubah ni.... Tapi ai memang ada kebiasaaan, bila dah masuk tahun baru ke, ai akan delete gambar gambar ai tahun tahun yang sudah.... Hanya gambar terbaru je yang ada.. PUN SALAH jugak lah puan eidaa oiiii !!! hihihi ~ 










Yang memang suka bergambar !
signature ms eida

4 comments:

  1. lps ni kne check balik lh pic2 kt facebook @ blogger nie..takotlh ad yg xsesuai kn..huhuh

    ReplyDelete
  2. FB akak agak privacy. Bukan agak pun. Sangat sangat privacy.
    Sbb tu tak brapa kisah sgt. Tp kat blog mmg tak leh kata apa. Sbb tu jarang amat akak letak gmbr akak sorang2 yg besau.. selain dari kes kat atas, ada jugak kemungkinan kes2 lain cam org dengki ke apa kan, sng je dpt gambar kita.

    So, berhati2 bila kita di alam maya ni :))

    ReplyDelete
  3. @PUANSTOBERI

    FB ida takde privacy langsung!! hiiihi.. Ida memang suka upload pic besar besar kat blog.. adoiii........

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page