Wednesday, March 14, 2012

Derma lah sebanyak mungkin ! Hanya DIA yang akan membalasnyaaa.....





Tau tak sekarang ada satu pihak yang menggelar diri mereka Omiey Home - Sebuat Pusat Penjagaan Kucing Sementara sedang membuat Misi Kemanusiaan bagi menyelamatkan kucing kucing terbiar... Kucing kucing terbiar ini dalam jagaan Pusat Kurungan Haiwan DBKL... Misi mereka dah masuk kali yang ke-3.. Banyak kucing yang terbiar di Pusat Kurungan Haiwan DBKL ni kalau tak diselamatkan akan 'Put to Sleep' (PTS) selama lamanyaaa... Bermaksud dengan kata lain yang senang paham lah kan, kucing kucing tu akan dimatikan...... Kesiannyaa....



Tak ramai yang tahu.. Agaknya kalau ai tak cenderung ke arah kucing kucing ni, ai pun tak tahu.... Mereka amat amat memerlukan pertolongan kewangan dari orang ramai untuk menyelamatkan kucing kucing ni.. Bantulah selagi boleh ! Daripada kita membuang duit untuk benda yang ntah apa apa, baguslah jika kita menderma.... Yang ada duit banyak tak tahu nak buat apa tu, inilah masanya.. menderma laahh.. Jika uols tak berpeluang untuk membela mereka, inilah jasa uols yang sangat dihargai untuk haiwan ini.. Mereka juga berhak untuk hidup seperti kita jika diberi peluang..... Sayangilah binatang kesayangan Nabi ni.. Sayangilah diaorang seperti mana kita menyayangi diri kita sendiriii......







Blog : Omiey Home
Facebook : Omiey Home




p/s : Pihak OmieyHome tak suruh dan tak tahu ai promote pun, ai sendiri ada kesedaran untuk berkongsi dengan uols.. yang mana mungkin boleh menyumbang sedikit sebanyak untuk misi mereka.... 










Yang rasa kalau boleh nak bela semua kucing kucing tu.........
signature ms eida

1 comment:

  1. sy takot kucing.. T__T

    by the way, jemput join my giveaway~
    @
    http://trio-fabulous.blogspot.com/2012/03/tri-fa-wardrobe-1st-anniversary.html

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page