Sunday, March 25, 2012

Cantik dalam Sopan !




Siyes cantik sangat !
Memang cantik gila lah.... plus dia sangat SOPAN !


 







:: tak perlu dedah sana sini untuk kelihatan cantik . . kalau dah cantik, pakai apa pun nampak cantik . . trend yang sebegini rupa yang boleh dijadikan ikutan ::













Yang suka gila tengok Irma ni,
signature ms eida

15 comments:

  1. cantik kan!! rase nak buat baru raya camtu je..hehe

    ReplyDelete
  2. Btul sweet sgt.. Pertemuaan diorg pun kat makkah.. :)

    ReplyDelete
  3. wah kat sini lagi ada mcm2 pose yg sopan.. ;)

    ReplyDelete
  4. aku pun suka tgk irma...btambah cantik sejak bertudung..

    ReplyDelete
  5. dia saangat manis n cantik selain lisa..huhuhu..
    selamt btunang for isma...smoga smpi ke hingga diijabkabul..n kekal hingga hujung nyawa.amin

    ReplyDelete
  6. so sweet si irma nie kn sejak bertudung..
    eh nk kawen dh ke?ni baju tunang ke kawen?

    ReplyDelete
  7. @♥ ROS ♥

    Aah so swett tau... Harap2 dia berkekalan la. Rugi nabil! hiihhihihi

    ReplyDelete
  8. @kakyong

    Ida amik kat Nara je kakyong.. heeee~~

    ReplyDelete
  9. @anna alaui

    Betul betul betul.. Sapa kata pakai tudung tak boleh bergaya kan? hihihii

    ReplyDelete
  10. @iera 11

    Time ni dia tunang.... tunang pun dah lawa.. ape tah lagi kalau time kahwin.. heeee~~

    ReplyDelete
  11. tahu2 je dah tunang...
    gosip sebelum tunang tak da dgr pon...bagus mcm tu..Antara artis yg sopan..

    ReplyDelete
  12. @Umaira Umar

    Kan? sukanya dengan irma ni... memang totally berubah!! =)

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page