Tuesday, March 6, 2012

Berabis untuk 8K !






Cuba teka apa kah benda ini ? Memang sejenis ubat...
Berwarna PINK ! hohoohoho~~
Sejenis Vitamin lorrr . . .
Rasa ? Ai TAKTAHU !




Sebab ? Bukan ai yang punyaa.. Hubby?
Pun bukan . . 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



Hohoho!!
My kesayangan yang punya.. My lovely cats! 8K ~ hihi~


Kiri : Ubat Kurap (RM25), Ubat Telinga(RM25), 
Frontline (ubat kutu) (RM43), Vitamin (RM10)..



Memang tiap tiap bulan ai akan bagi.. sapu or spray kat 8K ni.... Supaya tak terkena jangkitan penyakit... Mencegah lebih baik daripada mengubati kan? ~ Agak agak lepas ai hantar 8K ni ke Pusat Penjagaan, adakah mereka akan dijaga sebaik ini? POSITIF!!





p/s: ada kot yang buat muka blur kenapa ai gelar 8K?
Semua nama kucing2 ai bermula dengan K... hihi ~ Nak sebut satu satu leceh.. Ai panggil 8K je! ihihi~ Sebab apa 8? Sebab ai ada 8ekor kucing di rumahhhh !! hohohohooo~~


~~Kim,Kimek,Kitcha,Kitchu,Kitchot,Kiwaa,Kimot,Komot~~












Yang sayang gilaaaaa dengan 8K ni !

signature ms eida

18 comments:

  1. Wohooo...byk nyer K kat umah beliau. Tehehehe.... pas ni buh nama "ka ching" plak.. tgk dia napak duit duit duit. Teheheee :D

    ReplyDelete
  2. la..ingatkan kamu yg perabes 8k utk ubt2 ni..aish..suspen2..!

    ReplyDelete
  3. huhuhu saya pun sanggup untuk budak kecik berdua tu.. baby & momo.. i love both of them!

    ReplyDelete
  4. hahahahhhaa..sgt menarik name2 tu..hehehhe..
    terharu tgk gedik gaga kucing smpi mcm ni skali..smoga Allah membalas kebaikan yg gedik buat..byk hikmahnye tau jg kucing nih...

    ReplyDelete
  5. fuh 8k? masuk jamban beratur x?

    ReplyDelete
  6. @PUANSTOBERI

    HEHE~ Ida sangat kaya ada 8k tu!! hhihihi~ InsyaALLAH, lepas ni dah tak amik kucing dah.. *kelip kelip mata* boleh caya ke?

    HHAHHA!!

    ReplyDelete
  7. @C.I.N.T.A

    Kan? Syg binatang.. nnti dia doakan kita balik... =)

    ReplyDelete
  8. @intan_blur

    Menarik kan? Sesuai dengan kucing... Macam tak sesuai nak letak nama manusia kat kucing.. erk?

    Amin.. kak!! TQ

    ReplyDelete
  9. eheheh...eka igt eida spend utk derang...rupanya 8k tu merujuk pada K and da geng

    ReplyDelete
  10. dayah,vitamin tu untuk apa ek?nape ko nak anta kat pusat pnjagaan kucing?

    ReplyDelete
  11. @eKa

    Spend tuk diaorang tak terkira da... hiihihi....

    ReplyDelete
  12. @anna alaui

    Kenapa ko makan vitamin? Sbb itu jugalah binatang pun memerlukan vitamin... hehhehehe

    Sebab? *taknak cerita-sedih!!*

    ReplyDelete
  13. eida mmg baik.. x ramai yg nak jaga kucing yg banyak dengan semua kelengkapan makan & kesihatan.. gud job!!

    ReplyDelete
  14. sy pn de byk sgt kucing smpai xtrbela da.,syg sgt kucing2 sy..

    ReplyDelete
  15. @Zana Adieyza

    Melambung lambung ida, zana puji cmtu.. hihihi

    ReplyDelete
  16. @cik_puan Lily

    Sayang je tak mampu kan..ida pun sedih bila terkenang dah tak boleh nak jaga mereka tapi sayang.. nk buat cmne tu.. huhuuu

    ReplyDelete
  17. teringin nk bela kucing 'ramai2", tp setakat ni mampu bela Laura je sorang..Maklumlah tuan laura ni tak berapa nk kaya..hehehe...

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page