Thursday, March 8, 2012

Ada apa dengan 8hb MAC ??






Ada apa dengan 8hb Mac 2012 ni ? Bersamaan hari khamis ? Ohh ya ! Ai datang lewat gilaaaa !! Akibat hujan yang tidak berhenti henti, turun dengan lebatnyaaa . . Ai sedar dari pukul 6am - 10am..... Nak suruh redah ? Sampai office sure basah lenjun !! Even pakai baju hujan pun... *kenebelibajuhujanbaruni* Dah tu, dah basah lenjun , ko ada hati nak buat kerja?? Duduk menggigil dalam aircond bilik?? Oh tidak!!! Ai mengambil keputusan untuk menunggu hujan reda sedikit...........  Pukul berapa hujan reda? Pukul 10am++ . . Ikutkan nak cuti je, tapi ada kerja urgent yang perlu disiapkan, so, ai pergi jugak kerja dengan muka slumber !! Wakakakkaakkaakkaka ~~


Ada apa dengan 8hb Mac 2012 ni ? Masuk masuk office, kecoh macam pusat bursa saham je.. Berkenaan SBPA di batalkan, kekal SSM tapi akan diperbaiki... Gaji? Hanya naik 13% je !! Baik kekalkan SPBA tu, gaji ai naik banyak sikit ! Hampehhhhh ~~ Itu lah orang kata, JANGAN TAMAK !! Puas lah hati sapa sapa yang duk merungut gaji tak adil la, gaji sikit la.. haa... dapat sikit bebetul ni !! huh!


Ada apa dengan 8hb Mac 2012 ? Bukak blog/facebook, rata rata cakap hari ni adala HARI WANITA.. eh yeke? Sebab apa uolss cakap macam tu ? Oh abaikan !! Disii , ai jugak nak mengucapkan SELAMAT HAR WANITA !! Kepada mak, kakak, adik, family ai .. semualah ......  *hari ni taknak masak, taknak buat kerja rumah, taknak buat apa apa pun, sebab hari ni  hari ai.. yeah!!*


*Sumber : google*



Uols semua, sudi sudikanlah doa tuk ai yer....

"" Ya Allah Ya Tuhanku, ku mohon kepadamu,
Sentiasalah berkati wanita ini di dalam apa jua yang dilakukan,
Janganlah pernah meninggalkan dia keseorangan,
kerana dia amat memerlukan Cinta kasih - Mu
Pimpinlah setiap langkahnya....
Agad dia terhindar dari segala macam bahaya dan kejahatan,
Aku mohon semua ini kerana aku menyayangi wanita ini....
Amin..... ""






Sekian, 8Mac2012 dlm sejarah!








Yang agak busy hari ni,
signature ms eida

10 comments:

  1. hari ni mmg jam pun..
    kuar awal pun sampai ofis lewat..
    Tapi blm merah lagi la..

    ReplyDelete
  2. aku suke SBPA dimansuhkan sbbnye???
    gaji PTK aku nek...
    klo ikut SBPA gaji aku cume nek cikit je xmcm gaji SSM..
    so aku lebih suke gaji SSM...
    hehehe

    ReplyDelete
  3. syukur alhamdulillah...kenaikan 13% tu pun dah cukup ok pada yani....hehheh

    ReplyDelete
  4. @CIK PUAN TIPAH

    Ida bukan setakat merah ni, biru hitam kuning semua da ni.. gilakentang!! hihihiih

    ReplyDelete
  5. @MaMADeBOt

    Gedik je!! hihi.. yeahh!! Gaji anum banyak.. boleh belanja makan... yeah! yeah ! hiihhi

    ReplyDelete
  6. @BaTiK_PiNk

    Ye. syukur! Tapi ada terkilan sedikit.. kalau kita tak tamak, nak itu ini, mesti kita dah bahagia dengan gaji yg baru tu.. hehehhehehe

    ReplyDelete
  7. ye gedik..hari ni hari wanita..
    selamat hari wanita utk sume ye..
    keep in touch!!

    berbanggalah kita menjadi sorg isteri kpd suami, ibu kpd anak2, kakak dan adik kpd adik beradik, makcik kpd anak2 buah & pastinya akn mjd sorg nenek kpd cucu2.... yg paling penting kita mmg SUPERHUMAN sbb mampu kendung nyawa selama 280 hari, memproduce makanan (susu ibu) selama 730 hari, menjadi surirumah tanpa cuti 365 hari....

    ReplyDelete
  8. @intan_blur

    Selamat Hari Wanita kak!! =)

    Saya bangga kak! Tapi ibu,belum lagi merasa.. doakan ida ye kak!

    ReplyDelete
  9. selamat hari wanita dear.. luv u!

    banyaknya sejarah 8 Mac 2012 eida...

    ReplyDelete
  10. @Zana Adieyza

    TQ sayangs !! Tau xpe.. banyak kan? teruja!!

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page