Thursday, March 22, 2012

7 bulan / 5 bulan



 



Si komot bintik bintik hitam ni dah masuk 7 bulan ~~





:: Al Fatihah untuk arwah - dah masuk 5 bulan arwah meninggalkan kami.. Rakan rakan semua, sudi sudikan lah sedekahkan Al-Fatihah kepada Allahyarhamah Nur Sabrina bt Baharum :: Thanks ::









Yang masih sibuk , rindu uols semua !!
  signature ms eida

11 comments:

  1. comel la dia gedik..lg2 pic tgk tv..hahahhaha..best

    ReplyDelete
  2. Al-Fatihah! Semoga adik eida ditempatkan dikalangan org2 solehah. Amin.

    comelnya komot!! ngade je mendongak tgk tv tu tau.

    ReplyDelete
  3. al fatihah... comel je si komot tu.geram eka tgk

    ReplyDelete
  4. comelnyer dia pnjat g2..skodeng aper tu??

    al-fatiha buat arwah..moga rohnya dicucuri rahmat..amin

    ReplyDelete
  5. @intan_blur

    Geram kan.. ida pun geram dengan aksi dia! hihihihi

    ReplyDelete
  6. @CikPuan Fara

    Tu la fara.. tengok drama pulak tu!! huhuhuhuhu

    ReplyDelete
  7. @eKa

    Ida lagi geraaaaammmmm...!!! hihihi

    ReplyDelete
  8. @LYAfrina

    Si bulus komot ni memang selalu panjat nak tgok kat luar.. tengok burung.. uhuhuhuh

    ReplyDelete
  9. Lor..bleh dia santai je tgk tv kan..geram btul.

    Al-Fatihah tuk adik Eida..

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page