Wednesday, February 15, 2012

Lirik- Si Saat Aku Mencintaimu - DadaLi




For myluvly hubby yang sedang menggilai lagu ini.. Susah kan nak salin semula lirik ? Meh ayang tepek lirik ni untuk sayang.. hihihi ~ Selamat menghafal ! Nanti malam nyanyi untuk ayang yer... hihihi



Mengapa kau pergi
Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu
Berharap engkau jadi kekasih hatiku
Malah kau pergi jauh dari hidupku

Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Semoga engkau kan mengerti
Tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta
Maaf sungguh ku tak bisa
Untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Aku inginkan diri mu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta



Sumber : SINI











Yang suka jugak lagu ni,
signature ms eida

11 comments:

  1. pasni letak cover lak sis..
    tp kne la sis yg nyanyi sndri lagu nih..hihi

    ReplyDelete
  2. bkn lagu ni dah lame ker... aku dgn wife dok ulang cd dadali dlm keter smpai dah rosak dah... hehehe...

    ReplyDelete
  3. @careno

    Ada ai kata ini lagu baru ke? Kenapa? Tak boleh nak minat lagu lama ke? ishk..ishk....

    ReplyDelete
  4. Eida, hubby ily pon suka lagu nih. Dia yg dok nyanyi lagu nih smpi ily leh hafal! hahah.

    ReplyDelete
  5. Eida, hubby ily pon suka lagu nih. Dia yg dok nyanyi lagu nih smpi ily leh hafal! hahah.

    ReplyDelete
  6. @ILY

    Sekali dua komen! Baik!! hihihi

    Hubby ida terBARU suka lagu ni..Sejak dengar orang karok.. Pastu suh nyanyi takmo lak.. hhihiihi

    ReplyDelete
  7. best kan lagu ni gedik..suke giler ngan lagu nih..
    pastu ngan lagu FIRMAN..fuhh..

    ReplyDelete
  8. Eh?? Tipu laa. ily send skalik jek! mcm mana kuar dua nihh? Haha. Sorry.

    ReplyDelete
  9. @intan_blur

    BEST! Lagu time time nk tdo ni... huhuu... Lagu FIRMAN tu lagu apa kak??

    ReplyDelete
  10. @ILY

    Hiks.. takpe.. blogspot mengong kot tadi? =)

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page