Friday, February 17, 2012

Blog Gedik dah ada Polls ! Yeahhhhh~~





Yeahhh~~ untuk pertama kalinya blog G.E.D.I.K dah ada polls.. hihi~ Rerajin lah kawan kawan jawab soalan yer.. Jawab jujur tau! hihi ~ kerana setiap jawapan anda sangat berharga buat ai  untuk memperbaiki blog kesayangan ni... Jawab tau! =D







Tak nampak kan? Saje je bagi tak nampak supaya uols semua pergi jawab sebelah kanan blog ai ni.. hehehhehe~~Selamat menjawab! Sonang je soalan nyaaa.....












Yang suka jawab soalan soalan polls blog lain, 
signature ms eida

6 comments:

  1. aisey blog eida da ada poll la hihi. da vote dgn jujurnya hihi ^^

    ReplyDelete
  2. zana dh jawab!! zana suka gak jawab polls org lain.. tapi x suka bila zana x dpt BE lagi thn ni... mencikkkkkk...

    ReplyDelete
  3. @Zana Adieyza

    HEHE~ Sama kita.. tau xpe.. tak de BE pun tahun baru ni.. mencik...

    ReplyDelete
  4. eida....yani dah jawap poll tu..huhu!

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page