Friday, February 3, 2012

Ariana Mikhail # Best gilaaaassss !


Assalammualaikum w.b.t . .

*sumber : google*



Ok fine! Tertinggal bas kejap . . Orang dah lama tengok cerita ni, ai baru nak up? hihi~ Ini pun tengok kat tonton tau! TQ KakMai sebab bagitahu TV9 rupanya boleh di tengok kat TV3.Tonton jugak~ Dalam kepala memang ingat cerita ni tapi bila tiba masanya asyik lupa je nak tengok !! HAHA


6 episod sudah . . Jom layan kat tonton.. Hari ni tak de kemana... Malas ! Panas ! *kalau sejuk cam kat Fraser , best gak! hihihi* Ai rasa macam, apesal lah drama kat TV3 ni tak best! *merujuk kepada si gigit gigit cuping telinga kecil tu lah!* Tengok . . kan ai dah beralih arah ke TV9... *macam tak de kene mengena lak? hihi* Sukanya tengok Nora Danish ! Awak comel tau ! Paris pun best !!! Bila lahhh nak jejak kaki kat saneeee .. . *berangan!*




Drama Slot RATU : Ariana Mikhail
Time : Isnin & Selasa 8.30pm TV9







Yang pasti akan ingat nak tengok minggu ni!
signature ms eida

6 comments:

  1. tahu xpe kak..xpenah miss cite nih..
    sebabnye nora danish comey sngt2..
    best kan cite nih..
    xsabar nak thu nape ariana tinggalkn mikhail cmtu je..

    ReplyDelete
  2. @.: iEyLa :.

    Best kan? kan? sukanya!!! tau xpe.. memang saje je pengarah tu bagi kita tertunggu tunggu... sian Mikhail.. =)

    ReplyDelete
  3. kwn sy pn suka gila tgk ida. dia xpnah miss, sy skali pn xpnah. nk tgk la sat lg kt tonton. hehe.

    haah, cerita si penggigit cuping telinga org tu xberapa kick la. xde ummphhh.. mcm boring sket.

    ReplyDelete
  4. @yannie bunny

    Ida sedang tengok.. auw~ romantik lah cerita ni! Suka la... hihihihi

    *tau xpe.. tak minat Ayu& Aqasha!!!!!!!!!!*

    ReplyDelete
  5. akk 2,3x je kot tgk..
    sbb asik lupe jek..huhuhu..maklumlah urat byk putus.. ;p
    best ker..?mesti best sbb ade nora ;)

    ReplyDelete
  6. @intan_blur

    Best gilasss kak oi.... romantik! suka sangat!!

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page