Thursday, February 16, 2012

Al-Fatihah buat Nenek.





Arwah telah pergi lama dah... Baru baru ni, maklang ai post kat facebook menyatakan rasa rindunya pada emaknya.. yang mana itu ialah nenek ai la... hehe ~ Ai tak dapat bayangkan macam mana perasaannya kerana belum mengalami.. Mati itu pasti. Ai pasti akan mengalaminya.. Bila bercakap tentang rindu, ai tetiba sebak bila berfikir pasal arwah adik ai.... tenang ye di sana.. Al-Fatihah.


_Nenek ketika muda... Ada iras ai tak ??_


Maklang ai ada post gambar arwah nenek ketika muda.. Sekali imbas ai tengok, macam ai pulak.. hehe~ Rupa rupanya mak ai pun cakap benda yang sama.... Arwah nenek cantik, ai pun kira cantik gak la.. hehehhehe~~~




Al-Fatihah untuk nenek.
Allahyarhamah Azizah Mohd Yunus
21.12.1937 - 09.03.2006







Yang merindui mereka *tetiba*
signature ms eida

9 comments:

  1. ade iras la kak..
    hari tu blk kampung jmpe ngn adik beradik arwah atuk ila..
    diorang ckp muke ila mcm arwah..
    happy jgk..at least ade yg terubat rindu dgn pndang wajah kita kan kak.. :)

    ReplyDelete
  2. masuk bakul angkat sndri???
    hahahahahaha smua org pon cantik.... kan???

    ReplyDelete
  3. @cikbedahlaser

    sapa lagi nak puji kalau bukan diri sendiri? Wakakkakaka!!

    Eh? Nak jugak? hihihi

    ReplyDelete
  4. eka tak mau mengalami kehilagan org tersayang boley tak...eka sanggup 'pegi'dulu.tp amal ibadat pulak tak ckp..haisssyy... lap peluh

    ReplyDelete
  5. @eKa

    Ala, jgn cakap mcm tu dear.. semua orang pasti akan mengalaminyaaa.....

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page