Wednesday, January 11, 2012

WORDLESS WEDNESDAY #8 | Miss Them!!


Assalammualaikum w.b.t . .

Miss all of them.
Miss the moment.



Nanti kita bergede gede lagi ye!
Ramai ramai join tau!









Yang suka berkawan dengan mereka,
signature ms eida

10 comments:

  1. awwwwwww.... sweet sgt kamu ni. mlm td chatting ngn zana, mmg trasa rindu. ;) moh kita bergede2 lg!

    ReplyDelete
  2. @yannie bunny

    Tu la..ida kalau sedih sedih bab TTC ni, mesti teringat korang! Apesal lah orang lain tak boleh memahami apa yg kita rasa???

    Mesti ke orang yang mengalami perkara yg sama, itu je yg boleh memahami kita? Orang yang tak melalui, TAK boleh nak paham ke? Tak de otak ? Tak leh fikir? Ishk! Menci lah!!!

    ReplyDelete
  3. alaaa...ida tgh sedih ke? tamau sedih2 k sayang. jgn pedulik org lain k. ktorg suma ada. meh sini peluk kuat2. lebiu!

    ReplyDelete
  4. Tompang lalu, TTC tu ape? selalu dgq!

    ReplyDelete
  5. @Ekjozbuluh

    Trying To Be COnceive dengan kata lain cuba untuk mengandung.

    ReplyDelete
  6. oic! slalu dgr, tp xtau meaning! Semoga berjaya to allz!...Usaha Tangga Kejayaan!

    ReplyDelete
  7. i miss u guys too..harus pegi makan tomyam dekat rumah kekda plak ni..hehe

    ReplyDelete
  8. @Nana Aris

    Betul! sedapnya tomyammm..... yummy~~~

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page