Saturday, January 7, 2012

Happy Birthday My Sister !



Assalammualaikum w.b.t . .



Sabtu.

7hb Januari.


Happy Birthday sister!




Dulu vs Kini

Alhamdulillah~








The only one my Y.sister. Anga doakan uda sihat sejahtera.

Study smart!

Semoga Happy Selalu!


















p/s : cubaan edit guna PHOTOSCAPE
TQ Kekda bagitahu. Ida salu je tanya ramai orang, tapi tak de hati nak bagitahu!
Kedek ilmu diaorang ni! Kekda je baik hati bagitahu ida.... =)











Yang terpk ape nk buat besday minah ni?
signature ms eida

11 comments:

  1. Alahai... akak edit gmbr pakai tu la, mana akak reti photoshop ke apa. huhu.

    hepi beday utk adik Ida jugak :D

    ReplyDelete
  2. @PUANSTOBERI

    TQ Kekda~ Photoshop tu dah biasa guna..Dah boring.. hehe~ Sib baik ada photoscape ni..

    Kini Gambar ku kelihatan lebih bermakna..hahahhah!!

    ReplyDelete
  3. hepi besday to Uder aka Nazliah Baharum..;)

    ReplyDelete
  4. kenapa nak datang rumah tak kata. i ade paper tadi Sorry! nanti bawak jenjalan naik Gugu aka myvi k. hahahaha enewei thanks! muah!

    ReplyDelete
  5. @iera 11

    Macam lah kat rumah tak jumpa si uda ni kan? Mesti jugak nak wish di sini.. hihihi

    ReplyDelete
  6. @Lya oh Lya

    Nak suprise lah konon! Tak jadik! hampeh... hihi

    Suprise kat waterpark nnti la.. Eh! Tercakap plak.. HAHHAHA

    ReplyDelete
  7. nk wish jugak. happy birthday.

    ReplyDelete
  8. @Irhamni

    Am? wahh.. sudah maju.. ada blog.. hehehhe~ Tenkiu!

    ReplyDelete
  9. ade org buat dh lama. tp mne tau nk tulis blog cmme. wahaha.

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page