Monday, January 23, 2012

First time makan kat MyMOM Chicken Rice !


Assalammualaikum w.b.t . .


Jakun tak baca tajuk ? Harus lah jujur kan? Ok lah restoran Linda Onn ni . . Boleh tahan ~ Ai pergi branch kat Giant Cheras . . Total we all makan RM26/-

*Menu Hubby - Mom's Original - Plate of rice with roasted chicken,
chili sauce and soup RM7.70*


*Menu ai - Linda's Special - Tulang Merah Lamb bone marrow
served with bread RM9.90*


*Menu minuman pilihan we all -
Ice Lemon Tea RM2.90 and Carrot Milk RM4.80*


Hubby cakap nasi ayam dia memang sedap ! Yela, tengok nama kedai pun dah tau main course dia adalah Nasi Ayam ! Harus lah buat sesedap . . hihi ~ Tapi apa yang ai makan lagi lagi lagi SEDAP hokay!! Lamb tu sedapnyaa... boleh sedut sedut isi diaa . . Makan pulak dengan roti je, sedang enak ! *sesuai tuk orang diet mcm ai* Sapa sapa pergi cubalah . . Tapi yang tak syoknya, ada pewarna tiruan ke ?? Sebab masa makan tu, bila lap lap dengan tisu ada kesan warna yang tak boleh hilang. . . hurmmmm ? Adakah pewarna tiruan ?? Patut lah merah kemain !! Bila basuh tangan memang la hilang . . Tapi sedap punya pasal , tolak tepi ! HAHA




p/s : entry auto publish







Yang suka makan LambChop!
signature ms eida

4 comments:

  1. eka tak penah rasa pun lagi eida.sbb tak byk kan cawangan dia kat sini
    ke takde lgsg kat sawak ni.tah le

    ReplyDelete
  2. kompom sdp ke dyh linda onn pny nasi ayam ni??
    nk try jgk la nnt...

    ReplyDelete
  3. @eKa

    Nanti eka rasala.. bila balik Penang.. =)

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page