Tuesday, January 3, 2012

Entry 2012!


Assalammualaikum w.b.t . .


Selamat Tahun Baru 2012 !!!~ Tahun baru, azam? same je! Ce tengok tepi tu.. apa yang ai inginkan? Selagi tak dapek tunaikan wishlist tu, ITU jela AZAM ai setiap kali tahun baru.... hihi~ *Doakan we all ye!!*


Entry pertama, padahal dah 3 hari pada Jan 2012 ni.. Al-maklum la, bercuti! Ai takkan update blog! Mesti mesti nak gedik gedik bersama hubby sepanjang masaaa..... hihi~ Rindu ai tak?? miahhahahhaa..


Apa apa pun, di tahun baru ni semoga kita dapat berubah ke arah yang LEBIH BAIK!!

Teaser Malam tahun baru~ later update! With TTC Corner!









Yang malas malas nk buat kerja!
signature ms eida

2 comments:

  1. comel sangat gambar ni!!! kami syg perut kami... boleh??? hahahhahhaa

    ReplyDelete
  2. @Zana Adieyza

    Perut kami pun sayang kat kami tauuu.... muaahahahhaa~

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page