Friday, January 6, 2012

A Day Before 2012


Assalammualaikum w.b.t . .


The day before 2012, bila? 31 Disember 2011 lah~ hihi. . Siang malam ada projek! Tapi ni up cerita di siang hari dulu yer. . Orang dah masuk 6 hari tahun 2012, ape kes pulak ni baru nk up cerita akhir 2011? Lantak ah! huhu~


Wedding End Year 2011

Ejoy & Elise

*Pelamin dewan yang sangat cantik! Pengantin yang sama padan!
Tetamu yang sangat Comel! Eh?*


*Gambar Wajib Ada!* hihi


Haaa... ni nak cerita sikit, masa kenduri tu, ramai betul budak! Ai suka betul nak dukung.. tapi seorang pun taknak kat ai! Selalu budak budak nak je.. Ishk.. dah la comel! Tak boleh jadik! Ai dukung jugak! Muaaahhaha! Pastu nangis, ai bagi balik kat mak dia... hihihihi

*tembam kan yg baby gurl tu? Grrr...*
*Baby goy ni, dedulu suka je dgn ai, sekarang dah TAKMO!*









Yang suka dengan baby,
signature ms eida

1 comment:

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page