Sunday, January 22, 2012

5 bulan.

Assalammualaikum w.b.t . .


Komot dah masuk 5 bulan hari ni.. Aduhh~ last update pasal hari lahir komot rasanya.. Sebab komot ni dah nak hantar ke Pusat Penjagaan Kucing. . Tabahkan hati . . Ouhhh sedihnyaaa . . Walaupun ai baru jaga 5 bulan, tapi dah sayang wooooo . . Walaupun si Komot ni asyik menggigit je hobinya, tapi . . . sedihnya takdapat nak peluk badan dia yang gebuss itu . . . Tapi nak buat macam mana, terpaksa hantar jugak ~ Tempoh sampai lah susu Komot yang kat rumah tu habis, dah kene hantar dahh !! sob...sob...sobss...


*Komot, Jangan LUPAkan kami yer*









Yang akan rindu dengan gigitan KOMOT!
signature ms eida

4 comments:

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page