Monday, December 5, 2011

Hubby's time!


Assalammualaikum w.b.t . .


Taknak cakap banyak, meh sini tengok gelagat hubby nak bershopping! HEHE~ Setelah beberapa minggu, asyik ai je dapat barang ai, so this time for hubby!!~


Nak beli jaket je pun, kemain lama menerai nye! Dengan zip tak dapat berfungsi dengan baik, macam macam.. Ai sibuk tangkap gambar je! HAHA~ Ai angguk je bila hubby tanya itu ini... Last, hubby beli jugak! *ai rasa so so je jaket tu, hubby eksaited kemain!*



Tapi sapa kata bila hubby's time, si wife akan pulang dengan tangan kosong?? Nehi nehi nehi . . . Wajib ada barang sendiri! Dapat purse baruuu~ Ohh yeahhhhh . . .~











Yang batuk tak henti!
signature ms eida

9 comments:

  1. stylo la jaket hubby sis tu..hihi...
    wahh...purse roxy tu cun la sis...
    ni rse nak g cri gak ni..hikhik

    ReplyDelete
  2. purse baru!!! cantik!!!

    org lelaki pun cerewet jer sebenarnya dlm bab membeli ni..

    ReplyDelete
  3. Ieyla, stylo milo ais ek? Hihi~ Akak tengok biasa je, tp hubby suka sangat! Stylo ke? hihii


    Sabtu lepas roxy sale 50%!! Awatnya tak g?

    ReplyDelete
  4. Zana, TQ! Tau xpe.. sebenarnya lelaki lagi cerewet kan? kan? hihihi

    ReplyDelete
  5. haaa roxy sale 50% minggu lepasss ???

    ReplyDelete
  6. Lya, alamak! Tak tahu ke? Aku dpt msg, eh! Shura pun ada buat entry psl roxy ni.... Rugi! Tapi aku beli purse je... Yg lain dah tak minat sangat! huhu~

    ReplyDelete
  7. aku tengah mencari bag kottt! aduh. awat kau tak kataaaaaaaa.. berapa murah ?

    ReplyDelete
  8. wooooooiiiiiiiii asal tak bagitau akuuuuuu! stress betul laaaaaaaaaaaaa! huh

    ReplyDelete
  9. HAHA! Sabar dek nonn... tak lawa sangat pun beg beg nya pun... still RM100 ke ats.. purse aku tu pun tinggal satu je! Kemain ramai orang!!~

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page