Thursday, December 22, 2011

Duit Kertas & Duit Syiling Baru 2012!

Assalammualaikum w.b.t . .

Malam tadi tengok berita, terkejut dengar tahun depan 2012 akan wujud duit syiling dan duit kertas baruu!! Lawa kemain..... Warna warni beb! Suka sangat! Dah macam duit tipu tipu je bila sekilas pandang gitu~ Duit tipu tu macam duit main saidina, monopoli.. Haa.. macam tu la... hihi


Sumber google


Nampak elegant kan? Siap ada RM20 tu!! Warna kuning lagiiii~ Apasal lah banyak banyak colour, diaorg ni tak pilih colour PINK! Kalau lah ada duit colour pink, syoknyaaa... heee~



Sumber google


Haaa.. duit syiling pun tukar jugak! Comei pulak bila tengok RM0.20 & 0.50 tu colour Gold! Macam simpan emas lak.. hihihi... Warna warni lah purse ai tahun depan.. hihi.. Nanti nak bagi duit raya tuk tahun depan pun, seronok je! Sebab duit baru!! hihi *ada kene mengena ke?*









Yang suka je dengan benda colourfull!
signature ms eida

6 comments:

  1. auw....duit kaler pink mana?hehehe...kalu la ada duit kaler pink...mmg eka tak guna la.simpan je dlm purse :)

    ReplyDelete
  2. ehhh... topik same jugak entry hari ni... wakaka... tp mmg cantek sgt duit baru ni... dah tgk dah td... real punyer...

    ReplyDelete
  3. Eka, xde la pink.... btulbtulbtul! Kalau keluar duit kaler pink, ida simpan!!! HAHAHHA

    ReplyDelete
  4. Markis, hehehe.. dah tgok real? Sapa dah beli????

    ReplyDelete
  5. Wahhhhh... gigih die beratur kat Bank Negara tu! Ckp kat dia, ai nak RM20 kuning tu! wakkakaka

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page