Tuesday, December 6, 2011

Dikala senja mengambang . . hihihi

Assalammualaikum w.b.t . .


Dikala senja mengambang (ala ala dikala bulan mengambang kah??) , mak, nenek, tokcu, paklong sure suruh bebudak masuk rumah! Tak elok duduk luar waktu senja senja ni kan? kan? Tapi itu dulu derr . . Sekarang ni, time time senja ni lah lawa tangkap gambar sane sini.. (trend ke??).


Dan ai juga tidak terkecuali untuk meng-candid-kan gambar sendiri ! Gambar oleh my OP (ala ala b2b lak!hihi) myPhotoG = hubby sendiri je!! HAHA~ Taken by ? No no DSLR (dah hilangkan!!) but with my lovely Sony Ericson C902 je!!~ *tu pasal la gambar tu gelap!!* HAHA



Motif gambar ? Bukan nak tunjuk model nya yang tak berapa nak nampak tu ! Tapi . . tapi . . pemandangan yang indah tu!! Lawa kan? kan? Awan nya . . dengan warna kesenjaan nya (eh ada ke warna tu) gasak lah! Masa tu dalam pukul 19.11pm ~ di sekitar Putrajaya! Auwsome!~















Yang tetiba teringatkan Mr.D ! Miss u beb!
signature ms eida

4 comments:

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page