Monday, November 14, 2011

TQ Melur Roslan , Shawls awak suweet sangat!

Assalammualaikum w.b.t . .


Hari ni baru stat kerja setelah 3hari kursus di Ancasa Port Dikson.. Kursus yang santai je... later ai story hokayy?? Now berbalik pada tajuk! Hari jumaat lepas, bungkusan tibaa... Hubby yang terima... Ai dah agak da hadiah ni dari sapaa.. jeng ... jeng.... jeng....


Entry ini yang mengumumkan ai sebagai (macam dapat no.1!) pemenang saguhati je!! Huaahahhaha~ Ok lah dari takde.. hiks.. Slogan ai ialah....



" Walaupun saya masih TTC, saya tetap hidup ceria, menjalani hidup dengan berbekalkan seperti ada yang bakal menanti untuk saya tahun tahun seterusnya..Jangan pernah berhenti berharap! "




Amin... semoga apa yang dihajati termakbul! Ok.. Hadiahnya?? Shawls yang tertarik menarik kau memang suweeet!!~


Bungkusan yang tiba... Terpampang nama ai sebesar alam! hiks~


Inilah shawls nyaa... Warna coklat!


Even ai tak berapa minat warna coklat ni, tapi ai suka sangat shawls ni! Sebab kain nya lembut sangatt.... Ai macam terasa nak suh je Melur belikan banyak banyak colour & pos kat ai... EHhehhehe~ Dah 2x ai pakai tau.. Best! Shawls ini tak leceh pun nak pakai.... suwett!~



Boolatnya muka aku! Abaikan... Suweet kan shawls ni? Ohh lupa! Ini pic hari ni...~ Rindu tak uols kat ai? cis.. pasan je lebih!






Melur adalah rakan dari TTC , tapi sudah berjaya dlm usahanya...
Congrats! Jaga diri & baby baik baik ok syg~







Yang ok ok sahaja,
signature ms eida

3 comments:

  1. sweet jer eida pakai shawl.. zana kalau pakai shawl, nmpk macam bola! boooolat habis...

    ReplyDelete
  2. Zana, xde suwet mana pun... stil nampak boolat jugak.. hiihihi

    ReplyDelete
  3. Hai. Lama x jenguk blog kawan lama. Sihat?

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page