Tuesday, November 22, 2011

Sebulan berlalu... Al-Fatihah


Assalammualaikum w.b.t . .


Sekejap je masa berlalu... Dah sebulan arwah DikRin meninggalkan kami.... Semoga arwah tenang di sana... Itu yang lebih baik... Al-Fatihah tak henti untuk arwah Nur Sabrina Bt. Baharum ...


Hari tu sebelum mak&abah pergi buat Sijil Kematian arwah, we all sempat scan ic arwah untuk kenang kenangan.. Ai bercadang untuk laminate kan... Hasilnya,






Ai buat 4salinan, untuk disimpan.... Rindu rindu tengok muka putih gebu arwah, sangat terasa.. Bila tengok, air mata sure mengalir... Tak tengok, rindu pulak! Bila difikir fikir balik, mati itu pasti, jangan sedih sedih sangat.. Arwah dah selamat diuji di dunia ALLAH ni, kita ni yang tak habis diuji lagi.. Semoga lebih banyak kebaikan yang dilakukan ke jalan ALLAH... Amin.....



3 kata untuk arwah, I MISS YOU~

Al-Fatihah.









Yang semakin tabah menghadapinya,
signature ms eida

5 comments:

  1. Al-Fatihah tuk arwah adik akak...
    be strong sis...

    anyway..arwah pergi sebab ape ye sis??

    ReplyDelete
  2. Al-Fatihah untuk arwah adik Eida..

    Tabahkan diri ye dear.. Kematian itu pasti.. kita pun akan ikut jejak arwah jugak nanti..

    ReplyDelete
  3. smoga arwah tenang d sana... janji tu pasti.. bila n macam mana je kite tak tau..

    sama mcm arwah bapak mentua pergi aritu... sy fikir camni.. mungkin allah tarik satu umat nya.. sbb nk ganti dgn satu lagi... :)

    ReplyDelete
  4. Al-Fatihah.. semoga eida sekeluarga tabah menghadapinya..

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page