Wednesday, November 16, 2011

Sauna Rumah


Assalammualaikum w.b.t . .


Ramai kot pernah dengar pasal Sauna Rumah ni kan? Mungkin juga ada yang dah simpan impian nak beli kan? kan?? Ai pun pernah nak beli Sauna ni.... Tapi disebabkan mahal kemain, impian tu terkubur layu je... *uiceh ayat kau!!*



Inilah rupanya Sauna tu........ *FIR Infrared Sauna*



Jangan terkejut! Bukan ai punya pun... HEHE~ Makuda ai yang kat kampung tu beli.... We all bila balik kampung beratur aaa nak sauna... HIHIHI..~ So, kalau nk sauna , balik kampung!! Pandai MakUda tarik perhatian we all untuk balik kampung yerr ... HEEHE~


Tau kan kelebihan sauna? Selain dapat menguruskan badan,mengeluarkan toksin melalui peluh peluh yang keluar tu..... banyak lagi kelebihan dia.... Even orang selepas bersalin pun wajib ber'sauna' kan? Untuk ape? Sila tanya mak masing masing... Miahahahhaha~


Seperti biasa, ai takkan lepaskan peluang keemasan ini! HEHE~ 2hari duk kampung, 2x ai bersauna! Sekali sesi 30minit.... Dia punya peluh, mak aii... lenjun habis!!!~ Rasa macam baru lepas buat larian 400x400 je ! hihihihi~ Rasa terseksa 30min tu.. tapi bila keluar dari kotak Sauna tu, badan terasa ringan semacam !! *suka*


*agak agak dah turun berapa berat ai? Hahahahha*



Ada di antara uols tak ada sauna rumah ni?? boleh lepak rumah uols! Miahahhahhaa~
Segan la duit ai tiap kali nak bersauna kene pergi SPA.. kayap!!~



Keterangan lanjut pasal SAUNA RUMAH ni buat uols yang teringin nak beli!!~








Yang dah ada xtvt kalau balik kg,
signature ms eida

5 comments:

  1. hihi..kat umah ieyla ade sauna nih..
    tp jarang la gune..sebab mlas nk kuarkan dr kotak..
    sebabnye??mak xmo kucing2 kat umah tu duk cakar2 t..hihi

    ReplyDelete
  2. Ayoyoyo.. sudah ada tapi takmo guna.. meh jual ngan akak... hehehhehe

    ReplyDelete
  3. rumah zana x de la eida.. segan gak nak kuar duit kat spa untuk spa.. sebulan sekali boleh la.. kalau setiap minggu tu mcm segan cikit la... hahahaha..

    ayat baru hari ni : segan duit

    ReplyDelete
  4. Zana, hahahhha!!! Betul zana... duit ida memang segan segan nak kuar kalau benda benda yg memahal ni.. hiihihihi

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page