Tuesday, November 15, 2011

Pad Herba Wanita

Assalammualaikum w.b.t . .


Pernah dengar Pad Herba? Pad herba ni ialah tuala wanita yang dibuat dari 17herba terpilih untuk menjaga kesihatan wanita. Selain berfungsi untuk mengelakkan dari kebocoran ketika haid. Pad Herbani juga dapat menolong mencegah masalah sampingan seperti kegatalan, keputihan, jangkitan kuman dan lain lain masalah yang mungkin dihadapi ketika haid.


Keistimewaan Pad Herba ni ialah diperbuat 100% dari kapas. dapat menghalang dari kepanasan, kegatalan dan ketidakselesaan ketika memakainya. Ianya juga merupakan produk yang ditelah melalui ujian makmal bagi mengesahkan keselamatan penggunaannya.


Pad Herba *dipakai di SiangHari* RM11


Pad Herba *dipakai di MalamHari* RM12


Pad Herba ni juga dapat mengatasi gejala gegala tersebut :

1) Senggugut
2) Keputihan
3) Sakit Pinggang
4) Masalah berbau
5) MEMPERBETULKAN PUSINGAN HAID
6) Tidak datang Haid
7) Sakit Belakang ketika haid
8) Gatal gatal / berair
9) Barah Rahim/Fibroid
10) Mencegah Jangkitan Kuman
11) Melancarkan Peredaran darah
12) MASALAH SUSAH MENGANDUNG
13)Meransang Seks
14) Lebih Bertenaga
15) Mengeceutkan Rahim
16) Mengeluarkan darah beku dalam rahim terutama selepas bersalin atau keguguran


dan banyak lagi.... hehe~ penat lak rasa menaip panjang panjang ni! Ai dah beli dah pun... Dah selamat pakai untuk tempoh seminggu.. Best sangat! Ai nak tengok berkesan tak dlm meregularkan semula pusingan haid ai ni...... Semangat tu kuat nak cuba bila tengok point no.5 & no.12 tu....


Nampak gayanya bertambah sedikit perbelanjaan bulan bulan.... Mahal wehh Pad Herba ni! Huhuhu~Tapi untuk masa depan, ai rela.... hiks~ Selamat Mencuba!









Yang dalam bulan Merah, baru sempat ganti 3hari je!
signature ms eida

4 comments:

  1. zana pun pakai pad herbal sekarang ni.. tp jenama lain.. hihihi...

    best sbb nampaknya darah turun lancar.. sebelum ni macam ting tong cikit.. hihihi..

    ReplyDelete
  2. Zana, lah yeke.... ida baru tau pasal pad herba ni. baru pun cuba untuk bulan ni... harap harap ok semuanya lepas ni.....

    ReplyDelete
  3. eida nnt jgn lupe review kat cni tau.. cinta mau tau gak.. ♥♥

    ReplyDelete
  4. Cinta, mau tahu apa in? Feedback pasal pad herba ni ke? Bisa dong!

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page