Thursday, November 17, 2011

Lagu Kegilaan sekarang . . . .


Assalammualaikum w.b.t . .


Ini adalah Lagu Kegilaan ai sekarang... dengar la.. please dengar.. best tau! Suka sangat!!~ lagu ni diperkenalkan oleh Dr. Khair, our penceramah masa Kursus @Ancasa tempoh hari... *belum update lagi ek?*





Lirik Lagu Wali Orang Bilang Lyrics

kamu bilang padaku bahwa kamu benar sayang
kau bilang aku, kau akan selalu sayang
dan kamu bilang ”aku cinta kamu, sayang”
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
kamu bilang padaku bahwa kamu benar cinta
kau bilang aku, kau akan selalu cinta
dan kamu bilang ”aku sayang kamu, cinta”

reff:
tapi orang bilang katanya kamu gak sayang
orang bilang katanya kamu gak cinta
orang bilang tentang kamu, orang bilang

sekarang kamu bilang bahwa kamu paling sayang
sekarang bilang bahwa kamu paling cinta
sekarang bilang ”aku siap mati, sayang”

kamu bilang padaku bahwa kamu benar sayang
kau bilang aku, kau akan selalu sayang
dan kamu bilang ”aku cinta kamu, sayang”

kamu bilang padaku bahwa kamu benar cinta
kau bilang aku, kau akan selalu cinta
dan kamu bilang ”aku sayang kamu, cinta”

repeat reff [2x]

Tanggal Publikasi: 19/11/2008

Source: http://liriklaguindonesia.net/wali-orang-bilang.htm#ixzz1dphYbxiC


Dr.Khair siap menari lagi dengan lagu ni.. Nak tengok video? Jangan gelak tau! HEHE~




Ai sangat enjoy dengan kursus yang santai macam ni.. Dapat release sedikit kesedihan..~ Tarian ni bukan saja saja tau, kalau kita buat betul2, senaman tuk tangan kita tau...Dr.Khair kata la.... HEHE~ Ai bluetooth lagu ni kat hubby, hubby pun suka.. santai je lagu ni ...









Yang hari hari dok putar lagu ni,
signature ms eida

2 comments:

  1. hihihi bestnya kursus gini. lagi2 dgn ofismate giler2.. suka tengok eida dah kembali ceria =)

    ReplyDelete
  2. Fara, memang best.. hehhe.. hidup perlu diteruskan.....

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page