Monday, October 10, 2011

TTCians Gathering , Tak pergi pun!!!~

Assalammualaikum w.b.t . .


Tau kan ai nak pergi INI ~ Tapi tak jadik !! ~ Ada masalah tertentu yang membuatkan ai tak jadik bergede gede dengan rakan rakan maya ku!! Sedih! Sangat sedih.. Tapi lagi menyedihkan bila Gathering tu seronok !! Huwaaaa... Mak jeles nok !!!


*Ingat ai tak pergi, ai tak boleh update entry ke?* Itu adalah kata kata orang yang sedang menahan jeles! Hiiiihi~ Abis tu dari semalam ai baca entry gede gede ni.. Bukak blog Kekda pasal ni.. Bukak blog Zana pasal ni jugak.. Blog chinta, semuanya pasal gede!!! Huwaaaaa.....


Neway, ai boleh je bergede gede dengan uols kat sini kan??kan?? Sila setuju sepat!! huu~ Haii Saya Eida a.k.a Eida Baharum ~ hohoohooo!! *gedik sangat hokay!!* Ok teruskan... berumo 25tahun.. Sudah 1tahun8bulan11hari bergelar seorang isteri.. Masih belum dikurniakan cahaya mata *dah kata TTC member kan?* lagi lagi nak tau ape? Ai bekerja di JKR sebagai kuli batak je! Hohooohoho~

*Its me EIDA*



*Ai curik gambar ini!* Muahahahahhaa~

p/s : betul kan setiap nama tu? bijak kan ai ? mengenali uols semua tanpa berjumpa! Cewahhhhh.... ~




To Kekda: Sila buat lagi gede gede INI... Pleaseeeeeeeeeee.. ~



p/s: LOVEMYNEWFRIENDS!!!~








Yang suka sangat dengan GENG baru ni!
signature ms eida

12 comments:

  1. yaaa...sy jugakk JELES yg amat yerr puan2!!! hahahahaha

    ReplyDelete
  2. wah...kunen jadik nyer gambau iteww.. hikss.

    ye lah..ye la..nati kita jumpa. Kekda pun nak jumpa gak adik Kekda yg ceria sorang nih. Huhu :D

    Jum kita ber boling jom.. or.. karoke nak??

    ReplyDelete
  3. ehehhehe...tak pe eida...next time...adad rezeki kite join derang ae...eka pun tak dpt join sbb terpisah jauh dgn laut china selatan...

    ReplyDelete
  4. hehhehe...curik gambo yerk..geget kang...xpe2 t bila kekda buat lagi ley jumpa kan dear...

    ReplyDelete
  5. please kekda............
    buat lagie

    ReplyDelete
  6. hihihi.. jom gather2 dlm ni..

    hi, saya zana.. umur 15 thn pada 10 thn yg lepas.. hahahahha..

    eida ni kelakar la.. kalau eida ada hr tu, gerenti zana gelak jer.. tp mmg gathering hari tu best!! makanan best!! shoot pun best!! hahahahaha.. sajer nak bagi eida jeles lagi.. boleh kan??

    eida, nnti kita semua serbu kekda nak? kita suruh kekda buat gathering lagi nak?

    ReplyDelete
  7. Fika, tau xpe!!! nnti ada lagi, jom pergi!!~

    ReplyDelete
  8. Kekda, tu baru kuning tau! Nak biru?merah? hijau pun ida boleh buat! wakakkaka....

    Boling tak reti main.. karok ok!! hiks *suara bukan sedap pun, tapi ade i kesah? hikkkkS*

    ReplyDelete
  9. Eka, wah.... eka memang teramat jauhnyaaaaaaaaaaaaaa............ nak jumpa eka kene berenang renang ke laut china selatan ni! Fuhh!

    ReplyDelete
  10. Chinta, geget? larikkkk......... ok! set another date ye!

    ReplyDelete
  11. Su su, jom kita merayu bersama sama.... hehhehhehhe

    ReplyDelete
  12. Zana, of coz! Jom nakkkk.......................

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page