Tuesday, October 18, 2011

Happy Birthday SiS P !

Assalammualaikum w.b.t . .


Entry setahun yang lalu.. 2010 ~

========================================

18hb Oktober 2011~ Safiah Kamaruddin~ Selamat Hari Lahir yang ke-30thn !!! 30thn? Tak macam 3s pun!! Tak caya? Meh ai tepek satu gambar!

*macam sebaya! ahaks!* Gambar ketika bercuti @ Cherating!


Apa apa pun, semoga SiS P bahagia dengan keluarga tercinta! Semoga dikurniakan kesihatan yang baik baik sahajaa... Semoga SiS P dikurniakan rezeki ALLAH yang tiada kekurangan.. Semoga SiS P menjadi Isteri & Ummi yang solehah di dunia & akhirat... Amin....



Kenangan kita bersama.. terlalu banyakk.... Semoga semuanya menjadi YANG TERINDAH dalam persahabatan kitaa . . a . .



Semoga persahabatan ini sentiasa wangi dengan keceriaan kitaa... Jangan selitkan langsung 'masam' dalam persahabatan kita okkk...... yeahhh~


~ SELAMAT HARI LAHIR SiS P ~


p/s : HAPPY Birthday jugak to Amad (anak sis P yang ke2- cukup setahun!)










Yang tak sangka cepatnya masa berlalu,
signature ms eida

5 comments:

  1. selamat hari lahir pada ur BFF dan anaknya...

    semoga terus diberikan kesihatan yg baik hendaknya...amin...

    ReplyDelete
  2. Wahida, TQ!! Update cepat entry BALI.. heeee~

    ReplyDelete
  3. lor eida...eka igt eida wish beday kat 'cik p' .igt piyed...adeh la...neway happy brfday juga to sis p ni, walopun eka tak kenal dia.comel lote je ye...walopun ank dah 2 thn ye

    ReplyDelete
  4. lor eida...eka igt eida wish beday kat 'cik p' .igt piyed...adeh la...neway happy brfday juga to sis p ni, walopun eka tak kenal dia.comel lote je ye...walopun ank dah 2 thn ye

    ReplyDelete
  5. Eka, adehhh.... Ida memula pun takut orang salah faham.. tapi nk buat cmne, itu nama dia.. hikhikhik... TQ!

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page