Thursday, October 13, 2011

Baru nak hapdate !

Assalammualaikum w.b.t . .


Seharian tak hapdate si gedik , rasa macam tak lengkap! HUHU~ Sudahnya entry ni sebagai pelengkap saja.. Tak de idea nak dikongsikan bersama... HUHU~Nak buat macam ne, banyak pulok kerja hari ni . . Bertubi tubi datang.. Sudahnya ai hanya boleh tinggalkan jejak je kat semua rumah kawan kawan tapi takboleh hapdateee rumah sendiri !!!


Tapi sekarang semua orang sudah balikkkk~ Taknak buat kerja dah! *tolak tepi payment ni!* Ai boleh hapdate sepuas puasnyaaa . . tapii ..


Ai nak balik awal hari ni . . Tepat 5.30 nak terpacak dah kat kereta! Sebab hubby ai balik hari ni..~ Auw~ auw~ *balik nak masak!*


So, ai tak dapat jugak hapdate sumthing hari ni jugaaaa ~ HOhohohhoo. . Esoklah!




*motif gambar? godek godek hardisk lama jumpa gambar pada 9/11/2009~ Auw! Gambar berusia hampir 2tahun~* K_U_R_U_S *




p/s : lambat sikit balik, tadi kata nak cepat! Dah ada orang tu sibuk suh buat kerja last minit! Mencikkkkkkkk !!!










Yang tak suka buat kerja last minit laaaaa,

signature ms eida

10 comments:

  1. selamat memasak utk buah hati tercinto yer

    ReplyDelete
  2. kekda sker la tgk eida ni. mesti ceria je org nyer. cpt2.. bila eida pree, meh kita jumpa meh..akak blanja makan. hihi :D

    ReplyDelete
  3. hahahahah imbau gambar lama...
    same la kite.....bile la nk kurus blk huhuhu

    ReplyDelete
  4. Eka, tak masak pun !! Hubby balik da tgh malam........ hikhikhikhik

    ReplyDelete
  5. Reha, sengih sampai ke telinga kalau tengok gambar gambar lama..... hikhikhik....

    ReplyDelete
  6. Kekda, auw! xyah la belanja *nak lambchop boleh?* hihihihhihii~

    *simpan uit nak hanimunnnn kannnnn*

    ReplyDelete
  7. comel jer gmbr 2 thn lepas.. tp skrg pun eida xdelah chubby pun.. ok jer zana tgk.. zana ni lagi chubby.. dah la rendah..

    ReplyDelete
  8. Zana, tak chubby? Semua orang kata gemok da zana... hehe... Ida pun mendek jugakkk.... berat 55kg dah nampak gemok dah.. Dlm pic berat 49je! auw!

    ReplyDelete
  9. alah tembam ke tak, janji comelkan..yg penting hati ni mau bersih.. :)

    ReplyDelete
  10. Ikatankasihku, comel? hihihi~ hati sentiasa akan diupgrade jadik bersih..... =)

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page