Wednesday, September 28, 2011

Sesi Menternak Lemak !



Assalammualaikum w.b.t . .


Syawal akan berakhir esok.. Tiba masanya ai update semua sesi menternak lemak ai sepanjang bulan Syawal ini! HUHU~ Uols percaya tak ? Ramadhan ai turun 4kg ! Syawal ai naik balik 3kg !! Tak berbaloiiiii diet ! Wakkakakakka~


Siyes masa ai upload gambar gambar ni, ai dah tak ingat tarikh bila ! HEHHE~ *makan semut banyak!* Banyak jugak rumah yang ai terjahhh ! Lebih kepada rumah kawan kawan . . TQ pada yang sudi jemput.. Pada yang menjemput tapi ai tak sampai, soriee sangat ye !!! Tahun depan jangan serik nak jemput lagiii~ HUHU


Dimulakan dengan rumah Ex-officemate, KakRose ! Seingat ai, KakRose buat ni waktu bekerja Hari Jumaat waktu tghr.. Sempoi !! Makan lunch free kitaaaaa . . HEHHEHE~
*abaikan kualiti gambar kurang menarik, cam hp je pun!*


*************************


Minggu tu jugak ada 2jemputan lagi~ Dua dua kawan masa ai study dulu . . JOHAN & ANNA~ TQ jemput~ Agak kelamkabut gak ai nak pergi dua dua tempat ni sebab jarak bukannya dekat, satu di Shah Alam, satu di Sri Kembangan ! HEHE~

-Cta-Shura-Johan-Eida-

*Umah Johan sangat tersangat lah cantik!!*


Disebabkan ai pergi rumah Johan dulu, bila pergi rumah Anna, ramai kawan kawan yang lain dah balik.. HUHU~ Yelaaa, ai balik rumah amik hubby dulu... Rugi tak dapat jumpa !!!
-Shura-Cta-Fara-Anna-Eida-


********************


Next, ke rumah kawan sekolah menengah dulu, Izura ! We all paling last sampai~ HEHE! Ok pe.. Tak malu sikit nak makan siap tambah tambah ! HEHHEHE~
*Ai suka makan rendang ayam hijau ni!*

*Disebabkan datang paling last, siap dapat tapau roti jala& kari !!!*


-Hour-Izura-Eida-



Abis sudahhh... Ce uols kira, berapa kali je ai pergi makan makan kat rumah kawan kawan ni, ntah kenapa boleh naik sampai 3kg !! Huwwaaaaaaaa . . . ~ Mencikkk ! Tapi suka makannn ~ HEHE~




p/s: nak nak habis Syawal ni , sapa kata dah takde Openhouse ? Ai ada lagi hari Sabtu ni!! Ohh yeahhhh ~ *padahal baru tadi terkesima berat naik 3kg!!*









Yang kuat makan lately ni,
signature ms eida

4 comments:

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page