Friday, September 9, 2011

Rumah Gangster Beb !!



Assalammualaikum w.b.t . .


Lagi satu perkongsian dari mukabuku ~ Ini lawak ye ! Bukan siyes macam tadi ~ Kang orang jemu ! HEHE~ Kang ada pulak kata ai poyo ~ lantak lah ! Mulut deme kan ? Ai amik dari mukabuku officemate ai ~ CHIP Ai pun tak tau mana dia dapat ni. Macam reka sendiri je ? Tapi sungguh boleh buat ai senyum seyum kambing seorang diri ~ HUHU~



Situasi : Di dalam rumah yang dikatakan RUMAH GANGSTER !


Mak : Aiman ! Diam la . . Adik tengah tido ni !
Aiman : Lu kasi gua mati dulu lah baru gua diam !
Ayah : Aiman ! Ni kan mak kamu, tau tak ?? !!
Aiman : Sekarang gua tak kira, lu mak long kah, mak ngah kah, ini rumah gua pegang !!


Tak lama kemudian, adik pun terjaga akibat kekecohan yang berlaku . . .


Aiman : Mainan ini abang punya lahh ! Bak sini balik !
Adik : Abang tak abang, sapa kacau, aku pecah muka dia !
(pastu mak pun menyampuk akibat tak tahan nak dengar !)

Mak : Heyy !!! Kalau aku sembelih kau orang 18 kerat, baru kau orang tau tentang Penyesalan kan !!!



HAHHAHAHHA !! Lawak lawak ~


Apa apa pun , SELAMAT HARI RAYA buat Chip & Ain ~ Jemput datang ke rumah yer ~~~

*Tema Mereka : Hitam Pink~ Sweet kan ?*














Yang sengih je dari tadi,
signature ms eida

No comments:

Post a Comment

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page