Thursday, September 8, 2011

I'm Back !



Assalammualaikum w.b.t . .


Haii ~ Hoiii ~ Rindu ai tak ? Selama 12hari bercuti, now I'm BACK !! Ohh yeah ~~ bestnya cuti panjanggggg . . ~ Bila cuti panjang ni macam macam cerita ai nak gosip dengan uols tau ! Satu persatu hokay ??


Mood kerja ? Masih ke laut ! Wakakkaa . . Punya lah liat nak bangun pagi tadi ~ ditambah dengan hujan lebat pulak kan ! Pergh ! Sedap gak kalau tarik selimut balik ni . . Tapi ai cakap pada diri sendiri ni ,



" Dua Hari Bekerja ,

Dua Hari akan BERCUTI lagi! "


Best kan saiko diri sendiri ? HEHE~



Ok, untuk yang merindui diri ai ini, khas tuk kalian ~ Cewahhhh !
Ada ke orang rinduu ? Haktuiii ! HEHE~
*tahun ni tema Biru Laut*










Yang merindui si GEDIK !
signature ms eida

2 comments:

  1. hihi..sis ni sape suh amik tema biru laut..
    kan dah mood ke laut..hakhak..
    gurau je..cun2

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page