Monday, August 8, 2011

Ramadhan Day 5

Assalammualaikum w.b.t . .

Dua hari menyepi, tiada update pasal sahur, berbuka etc, bukan bermakna ai TAK PUASA hokay ! HEHE~ Wekeend maa... Ai jadik isteri mithali ~ Auw~ auw ~ . . Now kembali update ! Nasib uols la, ai akan update beribu ribu gambar makanan !! HAHHAHA *gelak kejam*


Berkenaan dengan Ramadhan 5 ai.. Eh uols ingat tak MakCik yang gilaaa baik tu? Hari jumaat petang tu kan ai singgah lagi.. (malas masak !) Makcik tu tak de pulak, baru lah ai nak tepek gambar makcik tu dalam blog ai ni haa . . Tapi suami & anak dia yg jage.. Ai kempunan nak makan wajik yg sedap meletops tu ! Sekali makcik tu buat wajik durian daa..... Ai mane boleh makan durian.. Adoi ~ Kempunan !!


Ikan tenggiri Masak Asam Pedas ! Ce teka berapa ? RM5 only ! Tengok ikan tenggiri tu ? besar kan ?? Kuah banyakk... Bendi pun banyakk.. Memang berbaloi baloi lah beli kat makcik ni.. ~


Ok.. Ini Kerabu Kerang. Ce teka berapa ? RM3 ~ Banyak kan ?? Oooo.. Heaven nya !!!~ Sedap hingga menjilat jari lak tu.....


Disebabkan wajik kegemaran ai tak de, ai pun cubalah kuih karipap ni. RM1 (3pcs)... FUh !! Tepung nipis gilaaa . . Inti kemain banyakkkk nya !! Makcik ! Saya dah jatuh cinta dengan makcik !!~ Sedap betul lah ~~~
*Pulut panggang hubby tak lepas beli sejak kenal dengan gerai makcik ni.*
*Betapa sedapnya kuih muih yang dibuat oleh makcik ni*



Ok, mana mana yang duduk area rumah ai, iaitu area Bandar Tun Hussien Onn, gerai makcik ni berada di tepi jalan menuju ke Tmn Tun Perak. Haa . . nampak tak tepi tu ? Simple je kan gerainya ?? Tapi sape sangka lauk pauk, kuih muih semuanya SEDAP !!!!~



Nampak handle moto hubby ? Ai masih di atas moto ketika gambar ini di ambil. . . Gila semangat kan ai ? HEHHE~ So sape sape nak cuba, ai sarankan sangat !!!

***************************************************************************

Untuk bersahur, ai tak masak pun sebab dok panaskan Ikan Tenggiri tu . . Banyak ok ! Sampai boleh dimakan ketika sahur.. Memang berbaloiiiii ~~ HEHE~



Amcam uols ? terliur tak ? ngee*











Yang bakal singgah lagi gerai makcik tu petang ni,

signature ms eida

5 comments:

  1. hai awak , eh awk dok BTHO ker?

    zr dok sanun , ni acik mana ni yek // x penah pasan plak huhuhu...

    harus wajib terjah

    ReplyDelete
  2. Haii Fazilzura~

    Aah dok BTHO, tapi bukan lah BTHO sangat.. Tmn Tun Perak.. Gerai makcik ni kat jalan menuju ke Speedmart kat Tmn Tun Perak tu....

    ReplyDelete
  3. Shura, maafkan diriku.. Bukan sengaja nak buat u terasa terliur ! HAHHAHAA

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page