Wednesday, August 17, 2011

Lama menyepi , Bengang TAHAP CIPAN !!

Assalammualaikum w.b.t . .

Sorii~ Lamanya menyepi kan ? Semalam ai cuti ~ Sebelum ai nak mengamuk pepagi hari ni, ai nak ucapkan SELAMAT HARI NUZUL QURAN. . Bagi warga Selangor, mereka diberi cuti, so jalan raya lengang sikit ! Ai ni nama je duduk kat Selangor tapi kerja kat KL, so tak dapekkk lah eden cuti ~~


*mesti jalan tar, sogo, JJ semua sesak hari ini kan ? Warga Selangor datang serbuuuuuu*




Okk , dah boleh mengamuk ? HAHA~ MAcam ini, bagi penjawat awam rata rata dah ramai yang dapat bonus kan ? Hah ? Dah habiss ?? HUHU~ Tapi sedihnya bagi ai, ai tak dapat lagik !! Bukan sebab akan dapat esok, 18hb yang diramalkan bonus peringkat ke2 . . TAPI ai MEMANG TAK DAPAT BONUS dalam masa terdekat ni a.k.a LEPAS RAYA !!!!


Sebab ? Sebab bahagian KEWANGAN ai yang 'BIJAK PANDAI' tu TERLEPAS PANDANG nama ai . . Boleh macam tu ? Kalau uols semua jadik ai ? Ape uols buat ??? BAKAR JE !!!!


Ai rasa kepala hotak dia dah melayang layang kat Jalan TAR or maybe SOGO, tak tau lah... Ape bijak benor sampai tak reti buat kerja !! Sampai menyusahkan orang lain !! Mongokkkkkkk !!! Rasa macam nak mintak je bonus dia bagi kat ai !! Hishh..


Ok, itu pandangan negatif ! Ini pandangan positif ! Ada bagusnya bonus ai dapat lewat kan ? a.k.a Lepas raya !! Sebab dikala semua orang tercanguk canguk tak de duit sebab dah habis berbelanja sakan time raya, ai ada bonus !!! Ohh yeahhh ~ Ai boleh shopping lepas rayaaaaa ~ HAHHAHA. . Dan perlu ai ingat, ada hikmahnya ALLAH bagi bonus ai lewat. Perlu ingat macam tu tau !! *cakap pada diri sendiri*






p/s : TQ to hubby sebab bagi ai duit bonus !










Yang bengang TAHAP DEWA !!
signature ms eida

4 comments:

  1. huhu..sabo jela ngn diorg tu..
    smlm da shopping baju raye lps blk keje..
    bole plak mkcik yg jual tu ckp.."beli cpt dik..esok org slngor mesti trun shopping..tkot stok abis" hihi..

    ReplyDelete
  2. he3..ai smlm br msk bonus!...wife sok br dpt bonus! luse shoping ngn bonus wife..kah3

    ReplyDelete
  3. Ieyla, tau tak pe ! Cuba kalau diaorg nye bonus yg jadik macam ni, tau pun marah !!! Ni tak, naya orang je buat macam tu.. Tak baikkk !

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page