Wednesday, August 17, 2011

'Katil' mereka !

Assalammualaikum w.b.t . .

Reda sekejap pasal hal hal bonus ni, tengok gambar ini je, ai dah senyum melebar... HEHE~ Betul kan apa orang kata, kalau stress ke ape ke... tengok je binatang peliharaan , terus sejukkk je hatiii ~ Kalau lah mycats ada depan mata ni, nak cubit cubit dia !! HEHE~


Sapa sapa yang minat kucing tu, boleh la sejuk sejuk kan diri anda dengan gambar gambar ini. . Ai ada 7 ekor kucing, disebabkan ada 6seater meja makan, sekor sekor pilih 'katil' masing masing yer... HEHE~ Yang paling atas tu 'special' sikit ! HAHAHA~ Myctas akan tido kat sini ...












Suka tengok !








Yang senyum saje bila tengok gambar ni,
signature ms eida

1 comment:

  1. sy pun suke tgk kucing tido..mcm tau2 jer dia nak wat port atas kerusi tu sekali ramai2..

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page