Tuesday, August 23, 2011

Resepi Coktail Versi Eida. Simple !

Assalammualaikum w.b.t . .


Tetiba ada satu hari tu ai teringin nak makan coktail ! Ai memang penggemar Coktail ! Nak nak kalau myboskecik Wani yang buat, pergh !! Lagi BEST !! HEHE~ Tapi takkan nak makan secawan pun nak suh orang buat kan ? Kene lah ikhtiar sendiriii ~


Ni ekceli hubby yang ajar, simple ! Tapi rasa coktail tu ada . . Jadik laaa , nak lepas kan tekak je yang mengedik nak makan coktail tuk berbuka . . So, ai beli lah bahan bahan . Bahan pun simple je !


1 Tin Susu Cair dan 1 Tin Buah buahan ~


Pastu, tuang semua buah buah tu dalam Jug. Jangan tunggu lama lama, terus tuangkan 1/2 tin Susu Cair ke dalam Jug tu jugakkkk ~ Yummy ! Pastu campurkan sedikit air, kalau TERmanis sangat lahhh ~ HEHE~ . .


Haaa , letak lah Ais, baru TERBAIK !!! ~


Siap untuk dihidang ! Simple kan ? Ai tak buat puding kastard tu, nanti lah kalau ada masa terluang, boleh buat lagiii ~ HEHEE~ Selamat mencuba !









Yang terliur sudah,
signature ms eida

6 comments:

  1. Letak lor soda ckit..baru ader rase gas ckit :)

    ReplyDelete
  2. Shura, ai tak boleh minum gas ni.. Pantang larang untuk get pregnant.. =), tu yang tak letak tu.. HEHE

    ReplyDelete
  3. hari tu waktu iftar rumah aku pun,aku de wat cocktail,hasil sponsor rita...hehehehe

    ReplyDelete
  4. Ayu, best kan ? Aku suka gila coktail ni... =)

    ReplyDelete
  5. resepi yg senang tapi hasilnya sedapppppp...

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page