Thursday, August 18, 2011

Bikin Panas Je !

Assalammualaikum w.b.t . .


Pagi pagi dah buat ai panassssss !! Ai ni dah la dalam golongan teraniaya yang tak dapat bonus akibat kelalaian orang lain ! HUhhh !! Tetiba dapat lak email pasal ni.. Ai tak pernah misss setiap tahun . . Tapi tahun ni ? Tak dapat lah ai nk turun padang .. Sedih.. sobsobobsob . .






" Tak pe miss setahun ni, tak dapat bonus tak pe . . lambat dapat lambat habis sayangggg . . "



Sejuk hati bila fikir macam tu~









Yang kene buat buat tak tau ada jualan hebak di Dewan,
signature ms eida

4 comments:

  1. rilex...shoppp bebiler pun leh shoppp

    ReplyDelete
  2. advance lor uit ape2 lu..pastu c0ver lor balik..ape susah =)

    ReplyDelete
  3. Shopping kat dewan tu setahun sekali je ayu oiiii ~

    ReplyDelete
  4. Shura, tak de sapa sudi bagi advance.. =((

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page