Wednesday, July 6, 2011

Report Card

Assalammualaikum w.b.t . .

Report card !
Tak suka kan ?
Dulu masa zaman zaman sekolah, kad laporan ni paling takut kan !
Kalau bijak pandai, markah cantekk je, dengan bangga tunjuk kat makabah !!
Sign !! hehhee ~
Tapi kalau ada je 'D', 'C' mula lah nak tipu sana sini situ !! huhu~u.
Lawak lawak . .

Best kan bila teringat zaman persekolahan ni ?
Alamak ! Terasa tua lah pulak cakap macam tu. hikhikhik..

Tapi ni ai nak cerita pasal Report Card versi MukaBuku !
HAHHA ~
Petang petang macam ni boleh lak buat lawak ni.
Buat ai tersengih sengih di petang hari je la...

Uols semua nak buat ?
Pastikan ada akaun MukaBuku ok !
Login SINI~


Nak tengok Report Card ai ? hehhehe !!

A ye kawan kawan !
Dasyatt !!
Nampak sangat selalu main MukaBuku !
HAHHHA~











Yang tengah boring, semua kasi layannn . .
signature ms eida

4 comments:

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page