Friday, July 8, 2011

Nak Kurus Balik !! Jom Skipping !!~

Assalammualaikum w.b.t . .

"Dulu kau kurus, sekarang dah makin GEMOK aku tengok !"
"U look chubby dear !"

Ouhh . . ayat ayat yang TAK SUKA nak dengar ok !
Tapi terpaksa dengar. Tak mara pun sapa sapa yang cakap itu.
Happy jugak kadang kadang. Diaorg bagi kita semangat nak KURUS BALIK !!

Ok ok . . . Impian nak KURUS balik dah datang !
Bermula bulan Julai ni.
Ai ada buat rekod, tapi akhir bulan nanti la ai publish ok ?
Kita tengok berjaya ke tak ! hehhe~

Ok senang je ai nak KURUS ni. Cuma berjaya or Tak berjaya je jawapannya ! HEHE~
Dulu ai buat bende yang sama jugak masa ai nak KURUS tuk persediaan Kahwin dulu! hehe~
Dan lucky je ai, ai berjaya kurus !! Buktinya ramai yang tegur. Orang kata SERI nak jadik pengantin ! tapi padahal diaorang tak tau, ai berbulan bulan exercise !! HAHA~

Ai target nak kembali kan berat badan asal sebelum berkahwin iaitu 49kg or 50kg pun bolehhh.. Sekarang berat ai kadang kadang cecah ke 57kg !!

Ai amalkan macam ni . .
Setiap malam sebelum tidor, ai akan skipping 100x - 150x.
Setiap hari, tiada istilah dinner ok !
Sila makan puas puas waktu break1st !
Kerana Lunch, kita akan makan buah saja......
(kadang kadang termakan lelebih tu, kita lelebih kan jugak skipping ye!)

Dan setiap hari, 8jam sehari, ai akan pakai Lingerie. Untuk membentuk badan.
Nak tau pasal Lingerie ni? Tanye je. Ai tak mara. HEHE ~

Itu je yang ai akan buat ! Senang bukan ??
Tapi Berjaya Kurus ataupun TAK berjaya Kurus ?
Kita nantikan akhir bulan ok.
Iaitu setelah sebulan ai exercise !!

Next month bulan Puasa. Kita akan sambung rutin diet ini.
Harap harap masa Raya nanti dapat bergaya dengan badan slim ! HEHE ~

Wish me Luck ok !











Yang nak KURUS semula !!,
signature ms eida

No comments:

Post a Comment

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page