Wednesday, July 6, 2011

IKEA SALE !!

Assalammualaikum w.b.t . .

Sejak berumahtangga ni (uiceh ayat !) , ai kerap ke IKEA !
Dari kes meneman Sis P berborong di IKEA , sampai lah rumah ai penuh dengan barang barang dari IKEA !



Kenapa ai suka barang barang dari IKEA ?
Bukan ke MAHAL ?
Tapi ada sesetengah barang barang yg MURAH tau !
Tapi mahal mahal pun, tahan lama... Kira jimat ape !
Contoh, ai suka barangan dapur dari IKEA . .
Sampai sekarang tak da satu pun yang rosak !
Bertahan !! Dah setahun lebih ni ai guna . . GOOD !!~

Kalau barang kat kedai kedai lain, dah rosak dah..
So, dari ai asik beli benda yg same kerana murah.. Baik ai beli, mahal sikit tapi tahan lama...
Tul tak ?

Lagipun, barang IKEA berwarna warni.
Seperti frame !
Ai loikee !!!~

Dulu tak de sale pun, serbu jugak IKEA !
Sebab ? Dapat makan meatball sedap !!
Tapi semenjak kes ada daging B**I dalam meatball tu, ai TAK BERANI nak makan ok !!
Tak kesah la lepas ni, pihak IKEA tu da samak abis semua peralatan !
Dah ubah menu masakan ke..
Ishkk... Tak kesah lah !
Once da tergugat kepercayaan ai, so jangan harap lah yer . .
Tak rela u !
Takut termakan . . .
Simpang lah 44 !!


But now SALE kembali !!
Boleh la berkunjung esok . . hee ~
Beli barang, dah balik !
No more Meatball ok !

Balik office tapau je makanan kat cafe tuh ~
heee ~











Yang hari hari pergi beli frame,
signature ms eida

4 comments:

  1. sy pon suke shopping barang2 IKEA ..semalam baru pas DIY coffee table ..almari mmg dh suruh dia pasang sesiap baru deliver semalam..dh beli baru tau ade sale..hehe

    ReplyDelete
  2. Ala.. yeke ?? Rugi la macam tu.
    Tapi kadang kadang sale, hege tak larik banyakk kan.. *redha*

    ReplyDelete
  3. xpenah g soping kt ikea..
    teringin nk g...
    tp zakri xmo bwk....
    nyampah lar...

    ReplyDelete
  4. Ha.. nnti aku bawak ko g !!
    ok =)

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page