Thursday, July 7, 2011

Fida kene BANG BANG BOOOMMmmmm ??

Assalammualaikum w.b.t . .

Uols semua tengok tak semalam ?
Episod sambungan Bang Bang Boom..

Bang Bang Boom ni kan cerita yang dok mengena kan orang je !

Tak sangka Fida yang dikatakan muka iras iras Dato Siti pun terkena !
Ai rasa teruk kenaan tu !
Rasa maluuuuuuu nyeee...............

Cam ni cerita nya, minggu lepas . .
Budak budak Bang Bang Booom ni dok kenakan Si Fida ni.
Peminangan palsu. . .
Kononnya diaorg nak meminang Fida tuk si Azuan ni !
Semua keluarga Fida ni dah setuju !

Fida pun ada kata "tapi.. kena la jaga saya betul2, jangan main main kan Fida"

Ouh !! Baik nya Fida ni !
Terima macam tu je ?
Even bukan rapat pun dengan si Azuan (pengacara Bikin Panas Melodi) tu !


Ai kat rumah ni, dah rasa teruknya !!
Ishk.. Fida dah kene tipu ni..
Muka dia suci jer... Alahaiiiiii . . . .

Sekali bila semua dah setuju, BANG !!!!!!!

Oitt peritnya , kalau ai ditempat Fida tu !
Ai bakarrrr jeeeee semua orang !! HAHAA
Slow slow Fida bangun, amik beg jalan masuk bilik...
Alahaiii... kesiannnya!!

Tak de akal gila kenekan orang macam tu kan !!~
Tak kesah la ini cerita Bang Bang Boom.. Gurauan semata mata !!

Tapi tapi, jaga la perasaaan dia...
Jagalah maruah perempuan dia...
Satu Malaysia tengok ni.. Malu lah.....
Nak bergurau pun bertempat lah !

Ok kesudahan segmen ini bersambung malam tadi lahh..
Ai dengan tak sabar nya pesan kat hubby " dah stat panggil ! "
Sebab ai duk sebok tengok cerita lain dalam bilik.. hehe~

So, malam tadi sambung, Si Azuan ni mintak maap dengan Fida !
Muka Fida sedih gila... Nangis.. Muka tak bersalah... Maluuuuuu . .
Yang si Azuan ni tak abis abis cakap ni gurauan semata mata . . .
Dah tengok si Fida ni mula nak emo, si Azuan panggil bincang kat luar....

Ai da saspen gilaaa !! Harap harap lah si Fida ni komplot balik dengan team Bang Bang Boom ni BANGGG balik si Azuan ni !!

Rupa rupanya betul lah !
Wahh seronok ai,, Akhirnya berbalas jugakk malu Fida ni !

Padan muka ! Dok kenekan orang !
Skrg sendiri terkena !!

Tamat !! ~ yeah ~~ Emo tak ai tengok tivi ? hehe~
Tapi serasa ai lah, semua org setuju ngan ai kot ?

Hal hal kahwin, tunang, maruah semua ini... Jangan lah buat gurauan UMUM macam ni kan ? kan ?













Yang bengang jugak,
signature ms eida

9 comments:

  1. memang pun,
    x agak-agak nak kenakan orang!
    Same la ngan Melodi, aibkan orang je!

    ReplyDelete
  2. memang pun,
    x agak-agak nak kenakan orang!
    Same la ngan Melodi, aibkan orang je!

    ReplyDelete
  3. ooh.. ainie lg emo ek..hehhe ~

    ReplyDelete
  4. memang bengong la dorang nih

    isk..fikir lah keluarga die...mungkin fida faham dunia artis kot..tapi keluarga die.?? iskk...tak patut laa....

    ReplyDelete
  5. Bengong tahap gaban dah ni hani... huhu~u.

    Tau xpe.. maruah keluarga tu..Btw, dunia artis macam ni ke ? Ishk.. memburukkan imej je.. xbest lah !

    ReplyDelete
  6. sangat tak boleh diterima.. kasihan fida, maruah dia sebagai gadis yang masih bujang dipermain2kan dengan peminangan palsu,(isu kahwin ni,bg perempuan bujang, sangat sensitif..)samalah dengan perasaan kita TTC ni, apabila dipermain2kan dengan isu anak..

    ReplyDelete
  7. ye la kan tak patut wat camtu.maruah org

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page