Friday, July 8, 2011

BERSIH 2.0

Assalammualaikum w.b.t . .


Apa yang BERSIH bersih ni ?
Alahai, duduk bawah tempurung nye ai niii.. ...

Baca paper kata, jalan tutup sane sini.
Pasal BERSIH ni la . .

Diaorang nak buat perhimpunan HARAM ek ?
Kenapa ?

Sapa BERSIH ni ?
Apa yang diaorang nak ?

Tapi ape yang ai tau, program jalan jalan ai wekeend ni semuanya dah TERGENDALA !!
Akibat BERSIH ini. .

Sebab jalan di tutup. Antaranya :-

1) Jalan Syed Putra,Jln Istana, Jln Petaling, Jln Bellamy dan sekitar Jalan Istana Negara,

2) Jalan Hishamuddin, Jln Lembah Perdana,Jln Chenderasari dan sekitar Masjid Negara,

3) Sekitan Dataran Merdeka, Pasar Seni,Masjid Jamek, Dataran DBKL, Sogo, Maju Junction, Kg. Baru,Jln Kinabalu, Jln Kuching, Jln Sultan Ismail, Jln Raja Laut, Jln Sri Amar, Jln TAR, Jln Hj Taib, Jln Raja Muda Musa, Jln Raja Bot, Jln Raja Abdullah, Raja Dang Wangi, Jln Munshi Abdullah, Jln Gereja, Jln Raja Chulan, Jln Tun Perak, Jln Tan Cheng Loke, Jln Sultan Mahmud dan kawasan berhampiran.


Semua pihak diminta beri kerjasama untuk sentiasa mematuhi peraturan semasa anggota polis trafik sedang membuat kawalan. Orang ramai yang tidak mempunya urusan di pusat bandar dinasihatkan agar tidak memasuki kawasan berkenan pada tarikh
09JULAI2011 (SABTU)

Sumber : IPK Kuala Lumpur.
...............................................................................................

So, agenda berjalan jalan ai tergendala. Nak pergi kenduri kahwin pun tak dapat ! (soriieee)
Nak pergi majlis harijadi pun tak dapat ( soriee Sis p)
Akibatnya duduk rumah la, sebab hubby tak berani nak masuk KL.
Ishkk... menyusahkan !

Jangan cakap esok punya hal, hari ini jadik mangsa !!
Bila ai jenguk kat luar tingkap, dah nampak dahhh.. JEM !!!
Kat office ni sibuk nak balik awal, elak JEM petang nanti..

P/s : Bos, balik awal boleh ? hehehehe~

p/s : kalau pergi The Mines ke ? Alamanda ke ? Boleh ? Tak masuk jalan KL pong !!! hee ~

To MamaDeBOt ----> jadik ek ai pergi rumah u hari ahad ?
DAIM DAIM . .. Come to MAMA !!
...................................................................................

Sesedang nak publish entri ni, tetiba ada notification dari mukabuku berkenaan Roadblock BERSIH ni laa.....

So, include sekali la yer . .
Tuk informasi kita semua . . .

Senarai ROADBLOCK sempena BERSIH ;-

1)Putrajaya to KL, Kajang toll from Bangi,
2) Jln Enggang to AU2 and AU3,
3) Dari Damansara to Penchala,
4) Bukit Jelutong/Shah Alam to Kg Subang,
5) Damansara ke Kayu Ara,
6) Jalan Subang Airport
7)Jln Hj Sirat ke Tmn Sri Pekan,Klang
8) Jln Monash University ke Cyberjaya,
9) Jln Kg Pandan ke KL,

Haaaa... hambik ko !
Betul ke tak ? Kita waspada jela ekkkk . . .

Apesal susah sangat nak berjalan di negara sendiri ni ?
Adoi !!!!

Boleh tak tengok hidup ai ni amannnnnnn ~~












Yang kene duduk rumah je,
signature ms eida

4 comments:

  1. eh hnpon ko kn ilang??
    cmne aku nk contact ko bgtau zakri kj ble ahd ni??
    adoiii

    ReplyDelete
  2. Dah jumpa balik dah ! heee ~
    Ada orang pulangkan . . .
    Yippie !!

    ReplyDelete
  3. patotla hepi semacam jek rini...

    ReplyDelete
  4. HAHA ! Mahu tak hepi..
    Kalau tak, terbang duit ribuan beli hp baru... sob sob....

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page