Monday, June 20, 2011

Milo Redemption - Mini Van

Assalammualaikum w.b.t . .

Kalau yang duk kumpul kumpul ni mmg la kesukaan hubby & ai !
Ada sekali tu tengok iklan kat tivi, terus kata "nak kumpul !"


Dari bulan Jun - Ogos !
Setiap bulan ada 2 Van Mini yang boleh diredeem.
Dah nama pun redeem kan ? So, beli lah Produk Milo dulu, baru dapat Van Mini ni ~
Cute miut van van ni ! Sekali pandang rasa memang nak kumpul jadikkan koleksi !


TAPiii . . .


Sapa tau harga 2kg Milo sekarang berapa ??
Ai selalu beli 2kg tuk sebulan. tapi kadang kadang TAK cukup !
Dah laki bini hantu MILO ! HAHA ~
RM 27 . Ada sapa sapa pernah beli lagi murah ? Lagi mahal ??
Ai beli kat NSK, kawasan rumah ai ler.....

Kat bawah ni, table Redemption.

Secara kesimpulannya :

1Van Mini = 40points
Milo 2kg = 20points = RM27
1 bulan ada 2 Van Mini = 80 points diperlukan
80 points = 8kg Milo = RM 108

Sebulan RM108 diperlukan !!!
RM108 tuk MILO sahaja ??
tettt !!


*to syg : sila fikir masak masak, kalau tak dapat masak masak, setengah masak pun jadik lah !
HAHA !

Botak kepala lah macam ni... huhu~u



1 Like diperlukan di SINI ~
TQ !








Yang suka rata milo dicampur dengan ais ,
signature ms eida

No comments:

Post a Comment

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page