Friday, June 3, 2011

Makan Pil Perancang !

Assalammualaikum w.b.t . .

Salah ke makan pil perancang ?
Pil perancang tuk mengelakkan kehamilan berlaku kan ?
Dah kalau taknak mengandung, makan la pil perancang ni !

Tapi , jangan risau !
Bukan ai yang makan pil perancang ni !
HAHHAHA
Ai kan nak mengandung . . pe daa . . Saspen tak ? (uwek!)
Tapi pil perancang ni tuk mycats.
HEHE

Sekarang kat rumah tu Kictha & Kitchu (KK) da bising nak mengawan.
Appointment tuk kembirikan KK ni 16hb . Ada lagi 2 weeks.
So, doktor bagi pil perancang ni tuk tidak TERbunting la ..

Ai memula dengar " HA ? What ? Pil perancang ?? Kucing pun ada pil ke ? HEHE"
Doktor kate "ADA . . RM3 je sebiji"
Pelik tapi benar .

Amacam KK makan pil perancang ?
HAHAHA
Gelakkan dia !










Yang agak lucu pasal hal ini,
signature ms eida

4 comments:

  1. waaa, pon br tau kucing ade pil perancang.. tablet pulak tuh.. cane la kucing tuh nk telan.. lalu ke kucing2 dayah telan ubat tuh?

    ReplyDelete
  2. Hehe...
    Dayah pakse makan la.. Bukak mulut masuk kan tablet tu.. Kejap je telan.. hihihi~i..

    ReplyDelete
  3. kt tmpt saya susah nk dpt.pgi smua klinik smua x jual.mana boleh saya dpt?

    ReplyDelete
  4. kt tmpt saya susah nk dpt.pgi smua klinik smua x jual.mana boleh saya dpt?

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page