Thursday, June 23, 2011

Kucing Terlampauu . . . .

Assalammualaikum w.b.t . .

Apa yang melampau sangat ni ?
Korang pernah jumpa kucing besar gila ?
Perut buncit gila ! Pastu keras je .. bukan lembik lembik. .
Hee ~ Ai baru jumpa smlm. .
Tak tau la orang buang ke. . Sbb selama ni, tak pernah nampak si gemok ni !
Tetibe semalam muncul je kat bawah rumah ai. .
Asyik baring je. tak larat dah nak jalan.


Nampak tak ? si gemok duk celah celah batang paip tepi longkang.

Gambar close up. Bapak besar kan ??

Haaa . . .besar ! nampak comel, tapi si gemok tu nampak sengsara bawak badan yg terlebih muatan tu. huhu~



Tapi manja. . .tu yang ai syak ,si gemok ni dibuang tuannya. Mayb dah tak larat nak jaga ?
Sian kan ??
Bagi kucing makan banyak banyak, pastu terlebih gemok, dah kesian kan kucing tu.
Tak larat nak bawak badan.
Kalau ye pun sayang kucing, bagi la makan berpada pada.
HAHA~
Dah tak suka buang gitu je ~
Sedih tau !!


Haa . . . si gemok jumpa TOMPOK.
Ingat Tompok ? ala .. kucing ntah mane mane ada kat bawah rumah ni,
Setiap petang akan tunggu ai balik kerja.
Bukan ape, nak mintak makan. Tak de orang bg makan.
Ai bagi laa . . .
Tu nampak sekor lagi , kecik je ?
Tu anak Tompok Betina jugak.
Garang. Tapi time nak makan pandai pulak gesel gesel kat ai. Huu ~


Pn Eida oiiii . . Tak cukup ke dengan 7ekor cukup di rumah ?
Nak tambah lg ke ?
hee~
No ! no ! Ai main main je dgn diaorg ni . ..















Yang beranggapan mungkin ada yang meluat pasal kucing ni,
signature ms eida

5 comments:

  1. keras yer perot die??? bunting la tu.

    ReplyDelete
  2. Keras !! Tak pun bunting, sbb smlm jumpa gemok tu dah bertukar kurus.. HEHHE~

    ReplyDelete
  3. haha....diet ka die...smpai kurus. haha.

    ReplyDelete
  4. HAHA.. mayb tak de orang bagi makan kot ? =P

    Automatik diet lol =P

    ReplyDelete
  5. uishh besarnye kucin nie..
    klu gemOk ad mst jeless..
    muahahha

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page