Tuesday, June 14, 2011

Bergegar ke ?

Assalammualaikum w.b.t . .

Uols semua rasa gegar tak pagi tadi ?
Ada gempa bumi tauu . .
Kat Putrajaya rasa gegaran tu. .

Kat office ni pun, ada mmber kata bergegar !
Ai tak rasa sbb time tu atas moto otw ke office . . HEHE ~

Amin .. . tiada apa yg teruk berlaku.

Macam macam petanda kan ?
Siapkan diri anda dengan 'bekalan' secukupnya . . . .









Yang kadang kadang rasa takut memikirkan,
signature ms eida

5 comments:

  1. betul tu.. apa2 pun bakal berlaku tanpa kita sedari.. persiapan dan persediaan itu penting walau d mana dan apa jua keadaan..
    salam ukhuwah salam kunjung mengunjung (",)

    ReplyDelete
  2. Salam perkenalan.
    Tu la. Takut nya rasa.

    Eh eh ! tapi rasa kita dah kenal kan... huhu~u

    ReplyDelete
  3. AKU DOK UPM XDE RSE APE2 PN..
    2 YG PLIK 2...

    ReplyDelete
  4. org yg duk kat bangunan tinggi rasa kot gegaran ni...kat UPM tak bnyk bangunan tinggi...huhu (merujuk pada komen dari mamadebot)

    ReplyDelete
  5. Man : hehehe~ mamadebot mmg gitu ~

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page