Tuesday, June 28, 2011

Aishiteru , Aku Cinta Kamu , I LOVE U ~

Assalammualaikum w.b.t . .

Lupa lah nak bagitau !
Dah 2hari, ai tukar lagu.
Lupa lupa lupa nak bagitau !
Apa yang kau ingat Eida oiii !!!

Ok ok . .
OST Cinta Melody - Aishiteru - by Zivilia Band

Best lagu ni. Jadik OST bagi cerita Cinta Melody.
Ai folo kejap je cerita ini.
Tu pun, sbb mysis suke benor tengok !!
Sekali tengok je, ai pun terus folo cerita ini.
Kat Astro RIA 6.30ptg. Tapi now dah abis dah laaa . . .
Ending ? happy lol ~

*Elang ensem !*


So, lagu nya tengah hot !!!
Jom layannnn . . .


Lirik . .

Menunggu sesuatu yang sangat menyebalkan bagiku
Saat ku harus bersabar dan terus bersabar
Menantikan kehadiran dirimu
Entah sampai kapan aku harus menunggu

Sesuatu yang sangat sulit tuk kujalani
Hidup dalam kesendirian sepi tanpamu
Kadang kuberpikir cari penggantimu
Saat kau jauh disana

Gelisah sesaat saja tiada kabarmu kucuriga
Entah penantianku takkan sia-sia
Dan berikan satu jawaban pasti
Entah sampai kapan aku harus bertahan

Saat kau jauh disana rasa cemburu
Merasuk kedalam pikiranku melayang
Tak tentu arah tentang dirimu
Apakah sama yang kau rasakan

[*]
Walau raga kita terpisah jauh
Namun hati kita selalu dekat
Bila kau rindu pejamkan matamu
Dan rasakan a a a aku

[**]
Kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
Terhapus ruang dan waktu
Percayakan kesetiaan ini
Pada ketulusan a a ai aishiteru . . .

Satu sendiri pikiran melayang terbang
Perasaan resah gelisah
Jalani kenyataan hidup tanpa gairah
O…wu..wo..o..

Lupakan segala obsesi dan ambisimu
Akhiri semuanya cukup sampai disini
Dan buktikan pengorbanan cintamu untukku
Kumohon kau kembali

Back to [*][**]

Wo wo wo..
Wo wo wo..a a ai aishiteru . . .














Yang berulang kali ulang pun tak muak jugak ,
signature ms eida

No comments:

Post a Comment

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page