Tuesday, May 10, 2011

Tok Mat

Assalammualaikum w.b.t . .

Khamis.5May.7pm.

We all dikejutkan dengan berita TokMat (atok kepada hubby belah arwah bapak) meninggal dunia.
Malam tu jugak bergegas pulang ke Kampar, Perak.
Tapi agak lewat sedikit sebab we all menguruskan hal anak2 kucing dulu..
Nak kene siap bg makan...minum..kemas rumah.Baru la boleh gerak pulang ...

We all berada di kampung selama 3malam . .
Selama 3malam la kenduri doa selamat tak putus diadakan . .

Seingat ai, ai baru je jumpa Arwah TokMat , ada lah dalam 3x kot ?
Arwah memang baek . .
Arwah ada bela kucing putih . . Kucing tu pun sakit seakan tau je tuannya dah tak de lagik ..
Sapa la yang akan bg makan kucing putih arwah tu kan . . hurm. . .

Semoga roh arwah TokMat sentiasa dicucuri rahmat dan ditempatkan digolongan orang orang yang beriman.. Amin . . Al-fatihah .













Yang sudah tiada datok,
signature ms eida

No comments:

Post a Comment

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page