Friday, May 27, 2011

Sebulan je da abiss....

Assalammualaikum w.b.t . .

Baru sebulan beli makanan kucing 10kg tu, now da abis !!
Kucing2 ai ni makan ke mencekik ? HAHA ~
Semalam beli lagi. dan baru je bagi. Dah pandai nak mintak semangkuk lagi !
Hishh... makan la semua.. selagi boleh... hehehe~


Bulan ni lain pulak ai beli. Saje nak cuba yang baru. (ceh ! macam lah ai yg makan ! heee).
Ai beli kat Klinik Veterinar KL, Sportsman Kitten 9kg RM120/-. Murah sikit dari Iams tu kan.
Tapi xpe, asalkan makanan seimbang.
Haaa.. jangan terkejut, kucing pun kene makan makanan yng seimbang ! Kang jadi macam Garfield tu ! Gemok Gedempol !!~



Tengok mycats ai makan semalam , macam sedap je !
Ni mau tak sampai sebulan pun da abis ni ? HUHU~
Sengkek mak nok !!~
Dengan ditambah tiket flight lgik !
HAHA~














Yang sedang berkira kira budget bulan ni,
signature ms eida

No comments:

Post a Comment

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page