Wednesday, May 11, 2011

3 in 1

Assalammualaikum w.b.t . .

Dalam kepala ai duk ligat , macam mana nak gabungkan 3 cerita ni ?
Ai nak tengok serentak!
Marathon . . hee~
Semenjak suka tengok marathon ni, ligat la cari idea !
Tapi kan, tayangan dia lain lain la . .

*Abg Beautifulnara kata cerita ni kurang menyengat!*

*sediakan tisu banyak2 sebelum tengok cerita ni*ending yang mengejutkan*

*cerita seram ! cerita KRU wajib tengok!*
*1st filem Shahir & Shera*

Kan? tayangan nya di minggu yang berlainan !
Agak agak kalau ai nak tengok 28 or 29 Mei tu boleh ke ? Masih ada tayangan lagi ke ?
Konfius !!
HAHA ! Biasa la tak de kerja cari kerja .
Duk memikirkan benda benda remeh gini . . HUHU.
Laayaaannnn . . .











Yang poyo jek kan ?
signature ms eida

4 comments:

  1. hehe.. tak tengok pirates la.. tapi akan beli Dvd je nnti =)

    ReplyDelete
  2. ke 3 3 cite yg akak nak tgk ni pon sume dalam senarai cite yg nadia nk tgk cume malangnya kakiku patah. xmampu nak ke panggung.. :(

    ReplyDelete
  3. Nadia : sabar.. xpe... Astro 1st kan ada ? Gerenti masuk, nnti purchase la..Wayang di rumah anda ! =)

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page