Thursday, April 21, 2011

Pulau ? Tak boleh !! Cameron ? Boleh !!

Assalammualaikum w.b.t . .

Ingat tak INI ?

Ai penah bercadang nak pergi dalam bulan Jun kan ?
Nampak gayanya tak jadik la . .
Sedekah kan jela duit ke Air asia tu . . huhuhu~u
Sebabnya, ramai yang tak bagi ai pergi buat aktiviti lasak tu !
Ala... snorkeling je pun kan ?
*Pulau Payar, Langkawi, Kedah*

Haa . . yang macam kat atas tu ?
Ye la .. ai pun redha , ai kene kurangkan aktiviti lasak . .
Takut menganggu progress ai nak pregnant kan . .
Kene semakin berhati hati ni . .
Orang jenis susah lekat macam ai ni la . . huhuh~u

Tapi tak pe, agenda bercuti tetap diteruskan !
Walaupun Pulau da TAKBOLEH , tapi tempat lain ada lagi kan ??
Malaysia ni tak de nak abis jalan der . . huhu~u
Mana nak pergi ?
Mana ?
Sini !!!
Cameron Higlands . .
Haa . . ini xpe . . Leh membantu dalam progress nak pregnant ni !
Heheh~e . .
Kali ni ai bukan pergi ber2 . .
Ai angkut semua family ai ..
Sbbnya, ai dapat sewa Apartment 2bilik yang sangat berbaloi2 . .
Tq Kak WANi !!~
Nanti ai story ape kes ok ?

*Ouh ! tak sabar !*
*1st time nak sampai sini*




8hari lagi . . ~
















Yang tak sabar ,
signature ms eida

4 comments:

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page