Thursday, April 14, 2011

Kembali merempit !

Assalammualaikum w.b.t . .


Selamat pagi Malaysia !!
Uiceh ~~ =)

Hari ni, pagi ini, gembira sekali !!
No more JAM !
No more bangun terlalu awal !
*tadi bangun pukul 6.30am*
No more kene keluar duit minyak banyak banyak !
*semalam isi minyak moto RM5 je!!!*suka*
Kerana apa kawan kawan ??

Ai dan hubby sudah kembali merempit di jalanan !!
Huwawwawawwawa !!!~

Masa naik moto yang da seminggu lebih tersadai di rumah tadi, ai da terasa janggal dah . .
Al maklum la, da seminggu lebih naik kereta . . hikhikhikhik~
*bapak poyo kan ? org lain naik kereta bertahun tahun pergi kerja, TAK KECOH pun !!*
Masa tengok kereta kereta tu bersusun cantek je . . a.k.a JAM yeee . .
Rasa macam nak menari nari , melambai lambai tangan kepada mereka !
Hahaha !
Kijam nye ai ni ~~

Hubby ai bawak lajuu wooooo OOoooO oooo . .
Lepas gian kot ? hukhukhuk!
Bestnya !!
Memang la best !
Dah RM330/- melayang . . . fuh !
Lambatnya mau gaji !!!
=((

Ooopss . . sori ye uols , ai ols ni lupa nak tangkap gambar la . .
Seronok beno dapat naik moto !!
hee ~




p/s : walaupun naik moto, we all keluar awal . .
best nye . . takde la punch kad ai asyik merah je ! huhu~
Harap dapat kekalkan ni yer .. . =p
















Yang gembira sekali ,
signature ms eida

3 comments:

  1. jeles i! i lah yang bersusun cantik tu! (ouhh.. patut aku slalu sampai lambat.. alasan! hahahahha)

    ReplyDelete
  2. Mrpolie : haha !! rock !! jimattt =)

    mama : hahahhahaa !! kantoi sudahhh ~~

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page